Gå til innhold

Ny prøver - når teste?


Livetpålandet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 28 år som endelig skal begynne å prøve. :) I dag er det ni dager siden eggløsning, og jeg forventer menstruasjon neste uke. Dette er spennende! Skal jeg teste dagen jeg venter mens, eller skal jeg vente til jeg vet at den eventuelt ikke er kommet? Jeg har begynt å ta folsyre. Er det noe annet jeg burde være obs på? #kryssefingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du klarer så vent med å teste til du er noen dager over forventet menstruasjon. Det er mange som blir lett ivrige og tester for tidlig og hver dag. Det er mange tråder om de ivrige såkalte "testetøsene" her på KG som tester jevnt og ofte og blir gjerne frustrerte i samme slengen :) Husk at det kan gå 2-3 dager etter forventet menstruasjon før en test evt slår ut.

Ellers så anbefaler jeg deg egentlig bare å prøve å ha en avslappet holdning til det, hold deg i aktivitet, spis sunt og vær forsiktig med alkoholen. Lykke til! 

Endret av Mearrasámi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg testa i dag, tre dager etter forventet mens, og fikk "gravid 2-3". Jeg er i sjokk! Det er første PP!  Tok clearblue digital, rett etter jobb. Kan jeg virkelig være gravid? :-O 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...