Gå til innhold

Pille som erstatter mat.

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol
Skrevet

Altså ingen slankepille, men en pille som gir næring og kalorier slik at man slipper å spise. Må være deilig å slippe oppvask, planlegging og alt det der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Supersol
Skrevet

Har en slik pille kommet på markedet ennå?

Skrevet

Du er rar, du.

Men litt nusselig, og.

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at pillen må være ganske stor. 

Behovet for proteiner, fett og karbohydrater er noen hundre gram per dag. 

Skrevet

Hørtes deprimerende ut.. 

Anonymkode: f796c...4ca

Skrevet

Jeg vet at det finnes en sånn juice som man får på apotek (man gjorde i hvert fall det). Den er vel egentlig egnet for veldig gamle mennesker som av diverse grunner ikke får i seg mat.

Min far brukte å kjøpe dem til meg da jeg var yngre, siden jeg ikke spiste.

Skrevet

Engangstallerken og ferdigmat :s. Eller kafé og resturang hvis du har masse penger (blir veldig dyrt å bare spise ute).

Er ikke det litt koselig å styre litt på kjøkkenet da? Tenk så mye spennende du kan lage da

Anonymkode: f2494...322

Skrevet

Da kan menn endelig også si at de går på pillen...

Skrevet

Men dette er et matforum...

Så gi meg schikklionkli mat. :spise:

Skrevet

:hoho: hørtes da fryktelig stusselig ut. Ser for meg å bli bedt i selskap og på tallerkenen ligger det kun en pille til hver. :fnise: Nei, gi meg ordentlig mat, takk! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Var det ikke noe som het soylent? En type shake som ga kroppen alt man trengte av næring.

Skrevet
22 timer siden, Nuttery skrev:

Var det ikke noe som het soylent? En type shake som ga kroppen alt man trengte av næring.

Jeg er helt sikker på at dette har blitt nevnt på KG for noen år siden, men finner ikke igjen tråden. Jeg er like sikker på at jeg i samme forbindelse nevnte filmen Soylent Green *) og lurte på hvordan noen i fullt alvor kunne ta i bruk det navnet på noe som skulle spises. (Mulig det var jeg som startet tråden, til og med.)

Jeg fant imidlertid denne artikkelen, som jeg tror er fra samme tid. 

*) 

Spoiler

"Soylent Green is made of people!"

Anonymkode: 8d044...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...