Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et salgs etui til testerstrips? Slike man kan legge stripsen inne i så det blir som en sånn "fancy butikktest". Evt på ebay?

Jeg tenkte det kunne Være kjekt å ha når jeg akkurat har bestilt masse eggløsningsstrips og graviditetsstrips, men jeg søker og finner ingenting selv jeg har sett andre har hatt det..

Anonymkode: e98eb...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager skal du med det? :klo: 

• Liker 2
Skrevet

Hu mener om det finnes et etui til testene. På samme måte som de vanlige testene, feks A1 eller CB, alle de har jo sånne strips inni seg, bare at det er et etui rundt 👍

Skrevet

Det har jeg ikke sett. Og det må jo være svært upraktisk mtp at det er 100 ganger enklere å tyde testene uten plastikk som skal forstyrre.

Anonymkode: 3ac22...fbb

Skrevet

Skjønte hva hun mente, skjønte bare ikke hvorfor hun ville ha det :)

Skrevet
1 time siden, miore skrev:

Skjønte hva hun mente, skjønte bare ikke hvorfor hun ville ha det :)

Smak og behag. Ser for meg at det er litt renslige og gjør det enklere å bruke.. føler jeg da. Synes stripene kan Være litt knuslete å behandle og blir styrete å måtte vaske eller legge den oppå noe fordi testen med urin er "åpen" :P  

Men var bare et spm, ikke en oppfordring at andre burde bruke det :P

-TS

Anonymkode: e98eb...1c0

Skrevet

Lurte først på om det var for å gjøre en eventuelt positiv test "pen" for å spare på den eller presentere den for mannen eller noe sånt :hoho:

Siden jeg nå først stakk huet inn i tråden din har jeg googlet litt. Har ikke funnet noen holdere, men har funnet noen billigstrips som kommer med holdere i utgangspunktet, sånn som dette (lettere å se om man zoomer inn på bildet):

http://www.guardian.com.sg/pregnancy-test-strip-2s/p/145793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...