Gå til innhold

Fest-forslag? Mat, aktiviteter, praktiske ting osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fest til helgen. Har ikke oppvaskmaskin så tenker jeg må gå til innkjøp av pappfat, plastbestikk, servietter, plastglass. Orker ikke å vaske opp etter 10-15stykker. 

Har også tenkt at tørkepapir er ok å ha en del av og ha nok dopapir! 

Også skal jeg lage klar en spilleliste med noe bra musikk (selv om de fleste tar over/bytter utover kvelden). 

Jeg er ikke så veldig glad i drikkeleker type "jeg har aldri", så har tenkt å ha et par spill stående fremme. Men kanskje dere har noen gode forslag til aktiviteter? 

Vi er i begynnelsen av 20årene. 

Anonymkode: 140bb...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dekorasjoner, altså ballonger, sånne remser du kan henge opp, fin bordpynt,lys ... ha et bra anlegg med spilleliste som kan stå på.. potetgull og brus/alkohol. velkomst drinker?:D noe småsnack som nøtter,  kansje noe andre greier?:D  nokk sitteplasser, man trenger egentlig ikke servere så mye for en velykka fest ,, smågodt? har selv vert hobby dj så legger kansje mye mer i fest en de man bør gjøre privat hehe :D vert dekoratør for arrangement :D

Skrevet

leker dere kan ha er jo drikke leker som bussruta med kort stokk, eller spille twister kan bli morsomt hehe.. :D ellers er de en mobil app drikkelek , husker ikke hva den heter men:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...