AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg har vært så glad i det siste. Jeg har ikke matlyst. Men energien er der.. Jeg spiser jo, men det går i raske ting som knekkebrød og frokostblanding. Har blitt tynnere, litt isåfall. Er 179 og veier 58. Anonymkode: 42b61...704
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Så bra at du er glad! Anonymkode: 683f5...a10 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Koselig å høre at du er så glad. Noen spesiell grunn? Kjærleik? Men nå er du under grensa for hva som defineres som undervektig. Så du bør absolutt spise selv om du ikke har matlyst. Anonymkode: 061ce...c27 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Det kommer ikke til å se bra ut hvis du mister mer vekt! Du er veldig høy, du kommer til å se ut som du e en narkoman eller har spiseforstyrelseser! Anonymkode: e2d65...f63
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å se bra ut hvis du mister mer vekt! Du er veldig høy, du kommer til å se ut som du e en narkoman eller har spiseforstyrelseser! Anonymkode: e2d65...f63 Alle bærer kiloene sine på ulike måter. Synes det er langt over streken å si at folk ser narkomane og spiseforstyrret ut, ut i fra høyde og vekt alene. Anonymkode: 65e88...5e8 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Vil du ha råd eller? Hva ville du med tråden? Anonymkode: 06d2b...563 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 "Jeg er så glad for at jeg veier lite og ikke har lyst på mat, så jeg går inn her og dytter det opp i ansiktet på noen som sliter!" Neidu, denne tråden er bare ekkel. Da jeg veide 58 (er 174), så jeg altfor tynn ut, ikke en muskel. Jeg fikk høre fra alle at jeg måtte spise mer, jeg spiste mer, men det hjalp nesten ikke. Når man skryter av slike ting har man et problem, enten med helsa eller empatien. "Jeg er såå glad for at jeg har matlyst, dytter innpå enda jeg veier 150 kilo! Ikke det at jeg spiser konstant altså, men når jeg først spiser går det i ribbe og smørpakker!" Anonymkode: 88d18...a83 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Kan det være du er manisk? Anonymkode: 245c5...712
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle bærer kiloene sine på ulike måter. Synes det er langt over streken å si at folk ser narkomane og spiseforstyrret ut, ut i fra høyde og vekt alene. Anonymkode: 65e88...5e8 Høyde og vekt er ikke noe problem her, det er innstillingen som er feil. Man er langt unna tykk når man er på 58 kilo og 179 høy. Det høres mer ut som en spiseforstyrrelse! Det å være glad for at man ikke føler matlyst, er et enda mer alvorlig symptom. Anonymkode: 88d18...a83 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Jeg sliter med å forstå hva du vil med innlegget ditt? Hva skal man svare på, liksom? Anonymkode: 7d6db...6c7 3
Gjest The damned Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Så du er glad for å ikke ha matlyst. Hadde det vært meg så hadde jeg nok heller begynt å tenke over hvorfor jeg ikke hadde matlyst. Alt handler forresten ikke om å være tynn og det at du er glad for å ikke ha matlyst synes jeg virker usunt. Tankegangen din høres ikke normal ut. Høres heller ikke spesielt bra ut å leve på knekkebrød og frokostblanding. Jeg synes faktisk ikke at dette er noe å være glad for.
Saraby Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Saraby, mod 1
Anbefalte innlegg