AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg tror kanskje jeg har en begynnende beinhinnebetennelse. Har hatt det et par ganger før, men det er aldri noe særlig ille. Det gjør vondt, men det går fort over. Men det jeg lurer på er hvordan det er å trene med det. Blir det verre av å feks gå på fjellet? For jeg kjenner det mye mer når jeg går på fjellet enn når jeg jogger, men det er sikkert fordi jeg bruker musklene i leggene mer på fjelltur. Anonymkode: bed9a...8fa
linsejesus Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Min erfaring er at man må ta det rolig til det går over. Tøying kan hjelpe litt. Får det lettest når jeg trener styrke eller får i bakke etter å ha vært inaktiv for lenge. Sykling pleier å gå bra. 1
linsejesus Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Å gå barfot kan også hjelpe, da løfter du ikke tærne så mye.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Tren tåhev. Det skal hjelpe å styrke beina. Jeg merket jeg begynte å få det og leste et tips om å bruke knehøye kompresjonssokker. Det funka for meg vertfall. Har ikke merket noe siden jeg begynte å bruke de. Anonymkode: 3bfee...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tren tåhev. Det skal hjelpe å styrke beina. Jeg merket jeg begynte å få det og leste et tips om å bruke knehøye kompresjonssokker. Det funka for meg vertfall. Har ikke merket noe siden jeg begynte å bruke de. Anonymkode: 3bfee...f2d Trener tåhev Anonymkode: bed9a...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå