AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg inngikk i juni avtale om kjøp av leilighet som skal være ferdig senest 31.12. Da jeg snakket med megler fikk jeg beskjed om at jeg ville bli kontaktet for tilvalg. Tiden gikk og jeg hørte ingenting, men tenkte det var ferietid og antok de ville kontakte meg etter dette. I begynnelsen av august ble jeg kontakter og fikk beskjed om at de ikke hadde fått kontaktinfom min før nå og at jeg hadde frem til 12 neste dag med å bestemme meg ang. kjøkken. Jeg begynte å undersøke litt og nå må jeg forholde meg til 3 forskjellige firmaer og det meste jeg ville ha endret på er for sent å gjøre. Kan jeg kreve prisavslag ettersom det vil bli mye dyrere for meg å leie inn håndverke i ettertid for å ordne de tingene som ville ha vært tilvalg? Noen ting får jeg heller ikke gjort nå i det hele tatt, som å få varmtvannsberederen på boden istedet for badet. Er rimelig skuffet. Anonymkode: 9b5fc...f14
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Står ikke fristene for tilvalg i kontrakten? Anonymkode: 82c8d...b55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå