AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Del Skrevet 8. september 2016 Er det å anbefale for vektnedgang? Er det noen med personlige erfaringer? Anonymkode: e4665...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 8. september 2016 #2 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg kan anbefale deg å bruke pengene på noe annet du har lyst på istedet. Så kan du telle kaloriene dine og spise sunt, og på den måten ha en jevn og rolig vektnedgang der du føler deg bra hele tiden. Huskeregel når det gjelder slankeprodukter: - Om det ikke er på resept så fungerer det ikke. - Om det fungerer så er det ulovlig og potensielt livsfarlig Jeg tror du vil bli overrasket over hvor fort og lett man kan gå ned bare av å telle kalorier og passe på hva man spiser 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg har dessverre personlig erfaring. Fettblokkere bør man holde seg langt unna. Det er viktig å tenke på at de fleste vitaminer er fettløselige. Så hvis man går på disse fettblokkerne over tid så er det sannsynlig at man vil få vitaminmangel. Dessuten er det ganske tåpelig å tro at man blir mett uten at man tar opp kaloriene. Kroppen funker ikke slik. Hvis man heller spiser skikkelig og sunn mat, så regulerer sultsignalet seg lettere. De fleste trenger ikke å telle kalorier på lavkarbo! Å spise noe annet enn lavkarbo og prøve å gå ned i vekt er som å sette på parkeringsbremsen på bilen og så prøve å kjøre. Det kan funke, men det er stor sjanse for at du ødelegger deler av bilen i prosessen. Og kroppen din er ikke like lett å reparere som en bil dessverre.Her er en kjapp innføring i hva du bør spise. 32 minutter siden, Cyrus skrev: Huskeregel når det gjelder slankeprodukter: - Om det ikke er på resept så fungerer det ikke. Pøh. Jeg fikk den sterkere versjonen på resept. Den funket heller ikke. Jeg ødela bare flere truser, bukser og sokker (ja, sokker!) med diaré. Anonymkode: 0fdac...3ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Del Skrevet 8. september 2016 Fikk de i gave av min mor (jepp, koselig dame det der), å tenkte jeg like godt kunne prøve de. Det holdt med tre dager. Tullet med magen så det holdt. Anonymkode: 73edc...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femali Skrevet 11. desember 2022 #5 Del Skrevet 11. desember 2022 Nei, man går ikke ned i vekt av slike jukseprodukter. Legg om kostholdet i stedet og beveg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2016 den 14.16): Jeg har dessverre personlig erfaring. Fettblokkere bør man holde seg langt unna. Det er viktig å tenke på at de fleste vitaminer er fettløselige. Så hvis man går på disse fettblokkerne over tid så er det sannsynlig at man vil få vitaminmangel. Dessuten er det ganske tåpelig å tro at man blir mett uten at man tar opp kaloriene. Kroppen funker ikke slik. Hvis man heller spiser skikkelig og sunn mat, så regulerer sultsignalet seg lettere. De fleste trenger ikke å telle kalorier på lavkarbo! Å spise noe annet enn lavkarbo og prøve å gå ned i vekt er som å sette på parkeringsbremsen på bilen og så prøve å kjøre. Det kan funke, men det er stor sjanse for at du ødelegger deler av bilen i prosessen. Og kroppen din er ikke like lett å reparere som en bil dessverre. Her er en kjapp innføring i hva du bør spise. Pøh. Jeg fikk den sterkere versjonen på resept. Den funket heller ikke. Jeg ødela bare flere truser, bukser og sokker (ja, sokker!) med diaré. Anonymkode: 0fdac...3ba Samme her! Det rant ned til sokkene! Illeluktende oransje diaré som satte flekker på alt det kom borti. Fikk det ikke bort etter vask en gang. Med lavkarbo var det lett som en lek å gå ned i vekt. Kunne spise meg mett på god mat. Anonymkode: 9fdb7...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 11. desember 2022 #7 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her! Det rant ned til sokkene! Illeluktende oransje diaré som satte flekker på alt det kom borti. Fikk det ikke bort etter vask en gang. Med lavkarbo var det lett som en lek å gå ned i vekt. Kunne spise meg mett på god mat. Anonymkode: 9fdb7...e8a Jeg fikk tak i noen av de pillene også, anbefaler det ikke til noen, den renner når du fiser, og ellers også, du bør være max 15 sekunder fra et toalett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå