Gjest Lilleulv Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 etter 17 dager... hallo. Skjer ikke det her alltid?
Gjest MrsL Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254647 Han valgte hun ja
Gjest Lilleulv Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 er så standard... rett etter ungkaren/ungkarskvinnen-finalen kommer aktuelt der de annonserer at forholdet er slutt...
Arwen Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 Hva var det han danske hadde gjort som var så galt? Gikk glipp av det jeg.
lene24 Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Hva var det han danske hadde gjort som var så galt? Gikk glipp av det jeg. Han hadde vært ute på byen med de andre gutta, og i tillegg hatt ei dame med seg på et hotell, han & Klaus K kom hjem på morrakvisten, og dette hadde han unlatt å fortelle til jannicke ooooops - big mistake!!!!
lene24 Skrevet 15. november 2004 #8 Skrevet 15. november 2004 er så standard... rett etter ungkaren/ungkarskvinnen-finalen kommer aktuelt der de annonserer at forholdet er slutt... Enig, er så lei av det!!!!! Sitter liksom og venter på det innslaget etter finalene Blir nesten litt skuffa jeg, hadde så store forventninger til at det skulle klaffe mellom de :-? Men, men..sikkert ikke så lett å få alt til å klaffe sånn helt umiddelbart, litt kunstig situasjon å være i tror jeg.... + at de hadde jo ikke vært intime i det hele tatt, og hadde kanskje ikke så mye å basere forholdet på? Ja, ja - underholdning har de ihvertfall laget, og det må jeg jo si meg fornøyd med!!!!!!!
Samantha Skrevet 15. november 2004 #10 Skrevet 15. november 2004 Sooo typisk!! Men eg skjønna det veldig godt. Å holde forholdet hemmelig i mange mnd når det er så ferskt må vere kjempevanskelig. Særlig sia dei ikkje engong hadde sterke følelsar... Nokon som veit kordan det har gått med dei danske og svenske? Bo kan faktisk berre ha det så godt!
Gjest miau Skrevet 15. november 2004 #11 Skrevet 15. november 2004 ...vil bare legge til at han danske Bo, som hadde hatt seg på hotell fikk som fortjent. Jeg gossa meg ikke noe særlig når hun ditcha han
*Shira* Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 Unkarskvinnen dumpet... Derfor gidder jeg ikke se på disse sjekke programmene lenger. Hva er vitsen?
Sita Skrevet 16. november 2004 #13 Skrevet 16. november 2004 ...vil bare legge til at han danske Bo' date=' som hadde hatt seg på hotell fikk som fortjent. Jeg gossa meg ikke noe særlig når hun ditcha han [/quote']Samme her
lene24 Skrevet 16. november 2004 #14 Skrevet 16. november 2004 Jeg vet jo ikke, men det virka jo nesten som at det ikke ble noe par ut av pernille og jan heller, ut i fra hva vi så på reklamen for neste gang...
Samantha Skrevet 16. november 2004 #15 Skrevet 16. november 2004 Jeg vet jo ikke' date=' men det virka jo nesten som at det ikke ble noe par ut av pernille og jan heller, ut i fra hva vi så på reklamen for neste gang...[/quote'] Kan aldri tru det har holdt med dei. Ho hadde nok valgt Bo om ikkje ho hadde fått vite alt ditta styret. Trur Jan berre var en god nr.2 for ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå