Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv brukt stimuLash fusion tidligere, og det funket kjempebra etter at jeg var flink med å bruke det jevnlig over tid. Fikk ikke så mye tykkere vipperad, men lengre. Men det er jo temmelig dyrt og jeg ser merkene varierer en del i pris: Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd neulash og stimulash. Begge over ganske lang tid. Dessverre funka ingen av de på meg. :/

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med iGlow! Har du brukt det en måned nå, og vippene er lengre og fått en fin bøy. Koster bare 400 kr., tror jeg. Anbefaler deg å sjekke ut FB-siden deres for før/etter-bilder.

Anonymkode: 450e7...bb5

• Liker 2
Skrevet

Vær forsiktig, sier jeg bare! Har prøvd i Glow, og der våknet jeg opp med små blemmer ved vippekanten etter kort tids bruk. Prøvde på nytt etter en lang hvileperiode, og våknet på nytt med blemmer. Å jeg har aldri vært allergisk mot noe!

Anonymkode: e1513...e4c

Gjest morhjertegod
Skrevet

I glow er jeg kjempe fornøyd med, det funker helt klart på meg og jeg har ikke hatt noe form for reaksjon. 

Skrevet

En reaksjon kan komme plutselig selv om du har brukt produktet en stund. Så det er lurt å gå for et som er så naturlig som mulig, selv om man selvfølgelig kan bli alergisk mot det så har du mindre sansynlighet for å bli sensitiv. Jeg bruker ikke slike serum selv men jeg ville brukt den samme varsomheten til disse serumene som til et man tar på rundt øynene generelt.

Skrevet

My lash serum fra Etude House. 40 kr på Ebay 😊

Anonymkode: b7a59...f30

Skrevet

castor olje.

Anonymkode: 4786c...c2d

Skrevet

Hvor kjøper dere dette? Bruker dere det på bryn også?

Anonymkode: f4b3f...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...