AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg er ikke sikkert på om dette er det korrekte under-forum for dette, men jeg prøver i alle fall her: Dersom en person bestiller noe over internett, og man oppgir navnet sitt + ett post-nummer. Har post-verket en slags database eller noe, som de kan bruke til å søke etter navnet som står på konvolutt / eske - og på denne måten finne gatenavn og nummer? Anonymkode: 532e4...d86
FantasDick Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Vi har muligheten, men gjør det sjeldent lengre. Det blir nok heller sendt i retur med beskjed om mangelfull adresse. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Større sjans for at sender sjekker opp adressen om den er mangelfull. Om det sendes fra Norge vel og merke. Anonymkode: a170e...511
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Ja. Vi sjekket 1881 eller google det. Mer kan vi strengt tatt ikke gjøre heller. Men det kommer ann på for er enkelte postpakker man ikke kan da det sorteres direkte opp på maskin. Er mer mulighet hvis det er spesialpakker eller brev. Anonymkode: 8187d...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Hvis du bor på en liten plass, så er det sjanse for at det går greit. For litt siden sto jeg og sorterte pakker da jeg fikk en pakke med Bedriftnavn + stedsnavn. IKKE noe adresse, ikke noe postnummer. Jeg sendte den videre til postnummeret jeg trodde var riktig, men ærlig talt. Man kan ikke bare skrive (eksempel) Olsen bokhandel, Bodø. Er det en grunn til at du ikke vil skrive adresse? Det er mye ekstraarbeid med pakker som ikke har ordentlig adresse, mange blir sendt i retur. Anonymkode: 102c7...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Hvis du bor på en liten plass, så er det sjanse for at det går greit. For litt siden sto jeg og sorterte pakker da jeg fikk en pakke med Bedriftnavn + stedsnavn. IKKE noe adresse, ikke noe postnummer. Jeg sendte den videre til postnummeret jeg trodde var riktig, men ærlig talt. Man kan ikke bare skrive (eksempel) Olsen bokhandel, Bodø. Er det en grunn til at du ikke vil skrive adresse? Det er mye ekstraarbeid med pakker som ikke har ordentlig adresse, mange blir sendt i retur. Anonymkode: 102c7...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Hvis du bor på en liten plass, så er det sjanse for at det går greit. For litt siden sto jeg og sorterte pakker da jeg fikk en pakke med Bedriftnavn + stedsnavn. IKKE noe adresse, ikke noe postnummer. Jeg sendte den videre til postnummeret jeg trodde var riktig, men ærlig talt. Man kan ikke bare skrive (eksempel) Olsen bokhandel, Bodø. Er det en grunn til at du ikke vil skrive adresse? Det er mye ekstraarbeid med pakker som ikke har ordentlig adresse, mange blir sendt i retur. Anonymkode: 102c7...6a9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Hvis du bor på en liten plass, så er det sjanse for at det går greit. For litt siden sto jeg og sorterte pakker da jeg fikk en pakke med Bedriftnavn + stedsnavn. IKKE noe adresse, ikke noe postnummer. Jeg sendte den videre til postnummeret jeg trodde var riktig, men ærlig talt. Man kan ikke bare skrive (eksempel) Olsen bokhandel, Bodø. Er det en grunn til at du ikke vil skrive adresse? Det er mye ekstraarbeid med pakker som ikke har ordentlig adresse, mange blir sendt i retur. Anonymkode: 102c7...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå