AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Er det enkelte typer butikker som er "bedre" å jobbe i enn andre sett utenfra? Anonymkode: 80371...366
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Nei, absolutt ikke. Med mye erfaring fra serviceyrke så vet jeg selv hvordan en butikk/servicejobb kan være en utakknemlig drittjobb med sure og ufordragelige kunder uten snev av folkeskikk, kjefting og stress, så de som holder ut fortjener all ære. Anonymkode: e74b3...20c 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, absolutt ikke. Med mye erfaring fra serviceyrke så vet jeg selv hvordan en butikk/servicejobb kan være en utakknemlig drittjobb med sure og ufordragelige kunder uten snev av folkeskikk, kjefting og stress, så de som holder ut fortjener all ære. Anonymkode: e74b3...20c What she said! Anonymkode: 789c8...0f9
Turin Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 (endret) Nei. Jeg tenker ikke akkurat heller at det er et hierarki innenfor servicenæringen, hvor de som selger fine klær er bedre enn de i kassen på Kiwi. Synes det er flott med mennesker som tar det de får, og gjør det beste ut av livssituasjonen. Ser derimot ned på Navere som ikke gidder å jobbe. Endret 8. september 2016 av Turin Skrivefeil 2
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Jeg ser ned på alle mennesker uansett yrke.
Million Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Nei, jeg ser absolutt ikke ned på noen i butikkyrket. Det er en hederlig jobb som alt annet, og de fortjener all ære som orker å holde ut alle "rare" og ufordragelige kunder innimellom.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Nei, det er et stressende yrke og de fortjener respekt, i likhet med alle andre som er i arbeid. Anonymkode: 2368f...cb1
GammelKaktus Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Jobb er jobb. For meg spiller det ingen rolle om du er butikkansatt hos Bunnpris eller om du er lege. Folk er folk. 2
Sugerøret Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det enkelte typer butikker som er "bedre" å jobbe i enn andre sett utenfra? Anonymkode: 80371...366 Nei absolutt ikke.Mange som står i butikk ,har en utrolig krevendes jobb.Sinna ,sure,illeluktendes folk..Og så skal man holde seg proff. Takk til dere som orker :D 1
Ardwinna Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 Ikke i det hele tatt. Noen ganger savner jeg å jobbe i butikk og kjenner at jeg misunner butikkansatte litt. Jeg har nå en jobb som jeg er utdannet til og som jeg tjener adskillig bedre på enn å jobbe i butikk, men jeg har mye mer ansvar og bruker mer tid på fritiden til å tenke på og bekymre meg over jobben. Butikkjobb (med mindre man er daglig leder e.l. med større ansvar) er mer sånn type jobb som man jobber fra start til slutt, og så går man hjem og har fri. Helt fri. Jeg vet også at det å jobbe i butikk kan være slitsomt både fysisk og psykisk til tider, og man må klare å være smilende og serviceinnstilt uansett hvor bedritne kundene er. Det er en jobb jeg synes det står like mye respekt av som noen annen jobb. 2
SunnivaOslo Skrevet 8. september 2016 #15 Skrevet 8. september 2016 Nei. MEN sånne stuck up kjerringer som jobber i fine butikker og tror de er noe eller oppfører seg overlegent hvis jeg kommer inn vanlig kledd(ikke som en dass,men vanlige h&m klær)tenker jeg: "Hvorfor er du overlegen?du er butikkansatt,ikke dronning"... Altså,går jeg inn i en fin butikk så er det fordi jeg antageligvis har sett meg ut noe jeg skal kjøpe og da er det ingen vits i at de ansatte oppfører seg overlegent som om de tenker at jobben deres er bedre enn en ansatt på cubus eller kiwi. 6
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2016 #16 Skrevet 13. september 2016 Nei selvfølgelig ikke, alle yrker er viktige
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Jeg ser kun ned på de som jobber på Rema 1000. De som jobber på Kiwi, Bunnpris, Spar etc ser jeg ikke ned på. Anonymkode: 94a54...7c1
Gjest Baremenneske Skrevet 13. september 2016 #19 Skrevet 13. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser kun ned på de som jobber på Rema 1000. De som jobber på Kiwi, Bunnpris, Spar etc ser jeg ikke ned på. Anonymkode: 94a54...7c1 Hvorfor det??
Gjest Annetnavn_ Skrevet 13. september 2016 #20 Skrevet 13. september 2016 Alle yrker trengs! Veldig glad for alle som vil jobbe i butikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå