Gjest Quatre Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 (endret) . Endret 1. november 2016 av Quatre .
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Jeg er ikke dreven i dette, men kan enkelte ganger greie "å få innblikk" (i alle fall mener jeg det selv), så sier bare det som falt ned i hodet mitt. Gi gjerne tilbakemelding på om jeg kan være inne på noe Kjærligheten: En mann, mørkeblondt hår og ganske "mannemann". Lurt smil og en lun person. Om du har møtt ham eller kommer til å møte ham er vanskelig å vite, men det føles som om han er en familiemann, evt skal bli det. Føler han er snill, men kanskje litt spak i å vise følelser. Dere har eventuelt ikke klart å kommunisere ordentlig om følelser? Jeg får følelsen av barn, enten at du eller han ønsker seg det, eller at denne mannen er far eller stefar. Vil ikke skrive mer her, for tror det bare blir ren gjerning. Kan hende hele greia ikke henger på greip for deg. Jobb: Føles som om du jobber eller vil jobbe i servicebransjen eller med barn, i alle fall et yrke der du treffer mennesker. Kanskje ønsker du å klatre oppover, men er redd for å tråkke noen på tærne. Får en glad følelse av deg. Du må ha et varmt vesen, men samtidig tror jeg du kan være skarp om du vil. Fornuftig og empatisk! Og jeg tror mannen du har eller får også er det. Føler du er smart når det gjelder valg av menn, men følger også hjertet. Anonymkode: e195c...ca3
Gjest Quatre Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 (endret) . Endret 2. oktober 2016 av Quatre .
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Bare hyggelig! Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg kan spå fremtid direkte, men at jeg kanskje kan se og ta inn enkelte ting er jeg ikke i tvil om. Viktig å ta det med en klype salt, da ikke alt trenger å henge på greip alltid der og da (ikke nødvendigvis feil, men kan ha skjedd før eller kommer til å skje senere). Føler (tror det er riktig ord å bruke) i alle fall at barn er en sentral rolle i alt jeg får opp om deg. Barn og en slags varme. Absolutt ingenting negativt på en måte. Tror du gjør rett i å følge drømmene dine, for du vil ikke bli lykkelig dersom du ikke kan gjøre noe for noen. Utvikling og mangfold tenker jeg nå. Anonymkode: 238a3...421
Gjest Quatre Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 (endret) . Endret 1. november 2016 av Quatre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå