Gå til innhold

Rørleggere er dyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre vil sette opp dusjhjørne, nå har de dusjkabinett og vil bytte. Hadde 2 rørleggere på befaring, han ene skulle ha 4000kr for jobben og han andre 6000kr.

De skal bare sette på rør og blandebatteri og heg synes at det er dyrt.

Er dette vanlig?

Anonymkode: de4e8...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke det var ille, da dekker forsikring vis det skulle skje noe. Og når du har hatt rørlegger der og gjort jobben så er det ikke sikkert at du trenger og ha en rørlegger på bade før om 20-30 år. Så nei ikke dyrt

Anonymkode: c161d...b39

• Liker 1
Skrevet

Vi betalte nesten 3000 for å flytte en oppvaskmaskin (som allerede hadde opplegg) og sette inn et nytt vannrør. Så ja, det vil jeg si er ganske vanlig (og 4000 er en rimelig pris).

Anonymkode: 85570...79c

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vi betalte nesten 3000 for å flytte en oppvaskmaskin (som allerede hadde opplegg) og sette inn et nytt vannrør. Så ja, det vil jeg si er ganske vanlig (og 4000 er en rimelig pris).

Og da mener jeg ikke sette inn et helt nytt vannrør, da mener jeg å koble til en ny slange til maskinen. Jeg klarte bare ikke å skrive det.

Skrevet

Vil heller ikke påstå at det var unormalt dyrt.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke at det var dyrt i det hele tatt jeg.

Skrevet (endret)

Håndverkere er svindlere. 

Edit: NORSKE håndverkere.

Endret av Ramona
Skrevet
16 minutter siden, Ramona skrev:

Håndverkere er svindlere. 

Edit: NORSKE håndverkere.

Det var litt av en påstand. Du bør ha solid belegg for å kaste ut slike påstander om alle norske snekkere, tømrere, rørleggere, elektrikere, ventilasjonmontører og -teknikere, dem som installerer brannalarmanlegget i huset ditt, de som reparerer ventilasjonssystemet ditt, legger varmekablene dine og sjekker el-anlegget ditt så du ikke brenner inne, bytter toalettet ditt, legger om rørene i kjøkkenet ditt når du renoverer, bytter kledning på huset ditt, bytter taket ditt før det drypper vann ned i sengen din, og dem som staker opp de tette avløpene dine.

Anonymkode: ea67a...648

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av en påstand. Du bør ha solid belegg for å kaste ut slike påstander om alle norske snekkere, tømrere, rørleggere, elektrikere, ventilasjonmontører og -teknikere, dem som installerer brannalarmanlegget i huset ditt, de som reparerer ventilasjonssystemet ditt, legger varmekablene dine og sjekker el-anlegget ditt så du ikke brenner inne, bytter toalettet ditt, legger om rørene i kjøkkenet ditt når du renoverer, bytter kledning på huset ditt, bytter taket ditt før det drypper vann ned i sengen din, og dem som staker opp de tette avløpene dine.

Anonymkode: ea67a...648

👏👏👏👏Godt skrevet!👏👏👏👏

Skrevet

Ikke glem at rørleggere gjerne tar imot betaling in natura, om du er en kvinne med skjørt (uten truse) som stiller deg over rørlegger`n når han ligger der å kobler til under vasken..

Anonymkode: 64e14...2f8

Gjest steinbukk79
Skrevet
Den Friday, September 09, 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at rørleggere gjerne tar imot betaling in natura, om du er en kvinne med skjørt (uten truse) som stiller deg over rørlegger`n når han ligger der å kobler til under vasken..

Har aldri opplevd det, hadde ikke vært meg i mot, husk at rørleggeren gjør bare en jobb for å få lønn til å betale regninger og gjeld

sjef/ eier stikker av med mesteparten av det du betaler for tjenesten 

Skrevet
Den 9. september 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev:

Hore kan du få være sjøl!

Anonymkode: de4e8...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...