AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Mine foreldre vil sette opp dusjhjørne, nå har de dusjkabinett og vil bytte. Hadde 2 rørleggere på befaring, han ene skulle ha 4000kr for jobben og han andre 6000kr. De skal bare sette på rør og blandebatteri og heg synes at det er dyrt. Er dette vanlig? Anonymkode: de4e8...6a6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Syntes ikke det var ille, da dekker forsikring vis det skulle skje noe. Og når du har hatt rørlegger der og gjort jobben så er det ikke sikkert at du trenger og ha en rørlegger på bade før om 20-30 år. Så nei ikke dyrt Anonymkode: c161d...b39 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Vi betalte nesten 3000 for å flytte en oppvaskmaskin (som allerede hadde opplegg) og sette inn et nytt vannrør. Så ja, det vil jeg si er ganske vanlig (og 4000 er en rimelig pris). Anonymkode: 85570...79c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vi betalte nesten 3000 for å flytte en oppvaskmaskin (som allerede hadde opplegg) og sette inn et nytt vannrør. Så ja, det vil jeg si er ganske vanlig (og 4000 er en rimelig pris). Anonymkode: 85570...79c Og da mener jeg ikke sette inn et helt nytt vannrør, da mener jeg å koble til en ny slange til maskinen. Jeg klarte bare ikke å skrive det. Anonymkode: 85570...79c
Nevian Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Vil heller ikke påstå at det var unormalt dyrt.
Whoops Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Jeg synes faktisk ikke at det var dyrt i det hele tatt jeg.
Ramona Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 (endret) Håndverkere er svindlere. Edit: NORSKE håndverkere. Endret 9. september 2016 av Ramona
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 16 minutter siden, Ramona skrev: Håndverkere er svindlere. Edit: NORSKE håndverkere. Det var litt av en påstand. Du bør ha solid belegg for å kaste ut slike påstander om alle norske snekkere, tømrere, rørleggere, elektrikere, ventilasjonmontører og -teknikere, dem som installerer brannalarmanlegget i huset ditt, de som reparerer ventilasjonssystemet ditt, legger varmekablene dine og sjekker el-anlegget ditt så du ikke brenner inne, bytter toalettet ditt, legger om rørene i kjøkkenet ditt når du renoverer, bytter kledning på huset ditt, bytter taket ditt før det drypper vann ned i sengen din, og dem som staker opp de tette avløpene dine. Anonymkode: ea67a...648 3
*nordby* Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var litt av en påstand. Du bør ha solid belegg for å kaste ut slike påstander om alle norske snekkere, tømrere, rørleggere, elektrikere, ventilasjonmontører og -teknikere, dem som installerer brannalarmanlegget i huset ditt, de som reparerer ventilasjonssystemet ditt, legger varmekablene dine og sjekker el-anlegget ditt så du ikke brenner inne, bytter toalettet ditt, legger om rørene i kjøkkenet ditt når du renoverer, bytter kledning på huset ditt, bytter taket ditt før det drypper vann ned i sengen din, og dem som staker opp de tette avløpene dine. Anonymkode: ea67a...648 👏👏👏👏Godt skrevet!👏👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #10 Skrevet 9. september 2016 Ikke glem at rørleggere gjerne tar imot betaling in natura, om du er en kvinne med skjørt (uten truse) som stiller deg over rørlegger`n når han ligger der å kobler til under vasken.. Anonymkode: 64e14...2f8
Gjest steinbukk79 Skrevet 11. september 2016 #11 Skrevet 11. september 2016 Den Friday, September 09, 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev: Ikke glem at rørleggere gjerne tar imot betaling in natura, om du er en kvinne med skjørt (uten truse) som stiller deg over rørlegger`n når han ligger der å kobler til under vasken.. Anonymkode: 64e14...2f8 Har aldri opplevd det, hadde ikke vært meg i mot, husk at rørleggeren gjør bare en jobb for å få lønn til å betale regninger og gjeld sjef/ eier stikker av med mesteparten av det du betaler for tjenesten
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Den 9. september 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev: Ikke glem at rørleggere gjerne tar imot betaling in natura, om du er en kvinne med skjørt (uten truse) som stiller deg over rørlegger`n når han ligger der å kobler til under vasken.. Anonymkode: 64e14...2f8 Hore kan du få være sjøl! Anonymkode: de4e8...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå