AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Noen som har forsøkt å forhandle seg til høyere sparerente hos f.eks. DnB? (som har 0,55% per nå). Erfaringer? Anonymkode: 2ad58...bae
Bolthorn Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Har ikke hørt om noen som har fått det til, du kan jo selvfølgelig prøve. Skjønner ikke hvorfor folk sparer i bank med dagens rente.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 28 minutter siden, Bolthorn skrev: Skjønner ikke hvorfor folk sparer i bank med dagens rente. Ingen spareform som er sikrere. Hvordan sparer du? Anonymkode: 2ad58...bae
Bolthorn Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ingen spareform som er sikrere. Hvordan sparer du? Anonymkode: 2ad58...bae Nåh, si ikke det. Kommer en ny økonomisk støkk om ikke lang tid, er nok en grunn til at de rikeste mennene i verden har tatt ut mesteparten av sine verdier og investerer i fysiske metaller. Pr dags dato har jeg sparepengen mine i elektronisk spekulativ valuta, så dem er altså investert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 21 minutter siden, Bolthorn skrev: Nåh, si ikke det. Kommer en ny økonomisk støkk om ikke lang tid, er nok en grunn til at de rikeste mennene i verden har tatt ut mesteparten av sine verdier og investerer i fysiske metaller. Bankinnskudd inntil 2 mill. er sikret av Bankenes sikringsfond. Ryker også det, har vi så mange andre problemer å tenke på at hvor du har pengene teller lite. Anonymkode: 2ad58...bae
Bolthorn Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bankinnskudd inntil 2 mill. er sikret av Bankenes sikringsfond. Ryker også det, har vi så mange andre problemer å tenke på at hvor du har pengene teller lite. Anonymkode: 2ad58...bae Akkurat, ryker også det har vi mange andre problemer å tenke på. Virkningen av dagens inflasjon vil vise seg.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Jeg flyttet pengene fra Dnb til Bluestep, der får jeg 2% rente. Anonymkode: e33fa...c2a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Som sagt finnes det banker med bedre rente enn 0,55% på bankinnskudd., Anonymkode: e2e19...273
ajarRun Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Flytt pengene, du trenger ikke å forhandle. Rentene suger i DnB fordi ingen forhandler. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt finnes det banker med bedre rente enn 0,55% på bankinnskudd., Anonymkode: e2e19...273 Jo, men spørsmålet i tråden var om noen hadde klart å forhandle seg frem til høyere rente. Anonymkode: 2ad58...bae
prt90 Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Jeg prøvde, men kom ingen vei med det. Flyttet 2 millioner fra høyrentekonto hos dnb til bluestep. Tror ikke DnB brydde seg nevneverdig Beholdt boliglånet i DnB ettersom renten der er mye lavere enn innskuddsrenten hos bluestep
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, prt90 skrev: Jeg prøvde, men kom ingen vei med det. Det ante meg... Ok, får vurdere et bytte. Takk for svar. Anonymkode: 2ad58...bae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå