Gå til innhold

Flyttet inn til byen. "Deprimert"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper dere har noen gode tips, ettersom jeg er et sted i livet hvor jeg er litt redd for hvordan ting kommer til å gå resten av året.

Som overskriften sier har jeg flyttet inn til byen alene. Vennene bor i Oslo. Jeg har jo venner på studiet men de er bare vener jeg er med på skolen hittil. Når jeg er hjemme kjeder jeg meg. Spiller litt playstation men det blir fort kjedelig når jeg har så mye tid. Treningslysten har gått rett ned.

Jeg har tenkt at grunnen til at jeg er litt "deprimert" er at vennene mine bor i Oslo. Jeg har 2 gode venninner som bor i samme byen, men de tar jeg ikke mye initiativ til å se, noe som  får meg til å tenke på at jeg kanskje hadde skrivet dette SELV OM kameratene mine hadde bodd i samme byen som meg. 

takker for alle gode svar!

Klem fra meg

Anonymkode: d7ad2...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) kan jeg spør vilken by du er i? er også mye alene,kanskje vi tilfeldigvis vi er nær...:)

Anonymkode: d36a6...b37

Skrevet

Det er vel alltid vanskelig å flytte alene til en ny plass. Jeg har gjort det samme selv,og er også mye alene.

Det jeg gjør er vel å gjøre ting på egenhånd,drar på trening og i tillegg prøver å finne ting jeg kan gjøre på fritiden. Jeg har ingen å være med på skolen heller,men akkurat det føler jeg er greit selv om jeg håper at jeg blir bedre kjent med noen etterhvert.

Hvorfor tar du ikke kontakt med venninnene dine tror du? Om de bor i samme by så er det jo en flott mulighet for å komme seg ut :)

Anonymkode: 75207...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...