Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må begynne å ta vare på hodebunnen min som er sår, og klør. 
Jeg er i tillegg plaget med fett hår og tørre tupper. Ingen heldig kombinasjon. Til gjengjeld er håret mitt tykt og ser sunt ut, men det andre gjør at det ikke holder :-) 

Jeg har prøvd ut en del økologisk, men føler ikke håret blir "rent". Pluss at jeg føler håret blir veldig strippet for fuktighet. 
Har til nå brukt Define fra dagligvarehandelen, men nå er det på tide å prøve noe nytt. Helst ikke noe som er så veldig dyrt. 
Noen som har erfaring med john master organics? Hørt mye skryt om det merket. 

Anonymkode: 7f957...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tingen er nok at du reagerer på noe i Define sin shampo. Har samme problemet selv. Hatt null problemer med JMO. Ha mer enn en shampo på rotasjon :)

Skrevet

Jeg liker godt KMS sin sjampo (repair - et eller annet....) 

Ellers synes jeg ingefærsjampoen fra The Body Shop er super for hodebunnen, men da trenger du en kjempesuper balsam for den kan gjøre håret litt rart og tørt...

Skrevet

Ja, det er ofte det som er problemet mitt. At jeg misliker sterkt når shampoer gjør at håret kjennes ut som et "gummistrikk" etter å ha skylt ut shampo. :P Samtidig er jo hodebunnen fet...Hm, men bodyshop var ikke dumt. Ser og at på blivakker kan man kjøpe JMO i reisestr. Det kunne jo være noe. 

Skrevet

Fett hår trenger ofte fuktighet, på samme måte som fet hud. Prøv feks Neccin, som er veldig god mot håret og løser opp i hodebunnsproblemene dine. Kan kjøpes på både blivakker og blush

Anonymkode: 0b8d1...786

Skrevet

Neccin har jeg hørt mye bra om. Er den uten silikoner og parfyme? Er litt skeptisk til silikoner...

Skrevet (endret)

Bruker selv en shampoo fra Faith serien. Veldig fornøyd med den. Har også hørt masse bra om Dr. Organic.

Endret av anonymm_1408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...