AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 H*n satt ved stuebordet ved TV, og plukka ut en lang vemmelig greie. "Æs! Jeg vil ikke se", datt det ut av meg. De bare lo, og den andre hentet et papir til vedkommende som unnskyldte seg med at snotten var så plagsom. H*n er forresten godt voksen, og er en del av familien, så kan ikke unngå vedkommende helt. synes dette er veldig ekkelt og pinlig. H*n graver seg også i tennene med neglen, i stedet for å ta en tannpirker. Også når vi er ute. H*n kan også finne på å grave seg i øret med lillefingeren, når h*n ser på TV. Har bedt vedkommende å la være med dette, sagt at jeg synes det er ekkelt men h*n bryr seg ikke. Anonymkode: b2a20...a7d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Æsj, hun burde ha gått til badet om hun ville gjøre det, eller snyte seg. Anonymkode: cb201...98f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Ja, det burde h*n, men er jo for lat til det. Kjenner at jeg blir veldig irritert. Ekkelt når unger gjør det også, men mye verre at voksne gjør det. Anonymkode: b2a20...a7d
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Æsj, så ekkelt. Noen eier rett å slett ikke manerer.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Den 8. september 2016 at 10.25, Loki Laufeyson skrev: Æsj, så ekkelt. Noen eier rett å slett ikke manerer. Helt enig. I dag lager forresten vedkommende mat. Har sagt klart ifra at jeg ikke vil ha. Spiser ikke noe h*n har laget. Anonymkode: b2a20...a7d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 En kompis av typen sitter å rensker begge neseborene og tar gjerne en smakebit også 😳 Utrolig kvalmende, fatter ikke hvordan han kan tro at det er sosialt akseptert.. Anonymkode: 28035...59e
EvaLena Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Ingen slår en jeg jobbet med. Mann i 40 årene spiste skorper han klorte av etter å feks slått seg. Han dro også ut hårstrå og spiste hårsekken + flass han klorte løs fra hodebunnen. Samtidig kunne han sitte og rape uten blygsel. Ikke var han den som var mest innom dusjen heller. Heldigvis jobber ikke han hos oss lenger.
Jerry Lee Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Fytterakker'n! Voksne folk bør da kunne tenke LITT!! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Æsj! Ser at det tydeligvis er mange av disse. Kanskje en ide å begynne å si kraftig ifra hver gang. Er då drittlei av dette grapset. Anonymkode: b2a20...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå