_lykkepusen_ Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Dionne Warwick-That's What Friends Are For denne sangen minner meg om mine aller beste venner og hvor mye vi har vært gjennom sammen kurt nilsen-smell the roses ferien i år. beste ferien noensinne! tina turner-simply the best hver gang jeg hører denne sangen tar jeg helt av! vennene mine har en tendens til å sette på sangen når jeg begynner å bli ganske full, bare for å få noe å le av bjørn afzelius-tusen bitar. mammas favorittsang. når jeg hører den tenker jeg alltid på mamma.
Gjest Valhalla Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Nas-The message A thug changes, and love changes, and best friends become strangers :-) Mozart - Lux aeterna Rolling Stones- Paint it black
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Guns n' roses - November rain Bob Dylan - Like a rolling stone U2 - One Queen - Show must go on Eric Clapton - Tears in heaven. Hvorfor er privat
lene24 Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 " Amazed " av Lonestar - min kjære og min love song fra den tida vi var nyforelska!!!!! Og " Slipped away" med Avril Lavigne, har mange fine tanker om det å miste noen :cry:
*Shira* Skrevet 16. november 2004 #5 Skrevet 16. november 2004 Comfortably numb - Ping Floyd Kayleigh - Marillion Boiler - Limp Bizkit Sing Halleluja - Dr. Alban Everybody Hurts - REM Paradise By The Dashboard Light - Meat Loaf Ameno - Era Disse er noen av de "besteste" sangene jeg vet om. Alle til sitt bruk
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #6 Skrevet 16. november 2004 Californicasion av Red Hot Chilie Peppers
Sheba Skrevet 16. november 2004 #7 Skrevet 16. november 2004 Procul Harem - Wither shade of pale Har elsket den siden jeg hørte den første gang, aner ikke hvorfor! :-)
Ingeborg Skrevet 16. november 2004 #8 Skrevet 16. november 2004 Dusty Springfield - Son of a preacher man George Gershwin - Rhapsody in blue Tre Små Kinesere - Hjertemedisin Eric Clapton - Change the world Dire Straits - Brothers in arms Spin Doctors - Two Princes Odd Børretzen - Måker ... bare for å nevne noen veldig, veldig få.
Gjest Phair Skrevet 16. november 2004 #9 Skrevet 16. november 2004 Nick Cave "into my arms" nattasang til jentungen The Pershiers " Pills" beskrivende for forholdet Cardigans "please sister" mitt manifest Jeff Buckley "Hallelujah" inderlig vakker Blue Oyster Cult "don't fear the reaper" min begravelsessang Johnny Cash "hurt" mine tanker om mannen min
Suzy Skrevet 16. november 2004 #10 Skrevet 16. november 2004 Icicle - Tori Amos: Vakkert om kvinnelig seksualitet Bells for Her - Tori Amos: minner meg om bestemoren min Love is Blind - Janis Ian - slik var kjærligheten ja... Drywood - Cat Stevens - mamma Remember me By - Rainmakers - kjærlighet ... det er jo så mange...
^me^ Skrevet 16. november 2004 #11 Skrevet 16. november 2004 liker hele stripped albumet til christina aguilera..hun synger mye om selvfølelse, svik, forskjeldsbehandling, og være fri, forholdets negative og positive sider og seksualitet.. det er alltid sanger i det albumet som løfter meg opp på en måte når jeg er lei meg, så er det deppe sanger og glad sanger og sanger som passer perfekt bare for og synge (er veldig glad i og synge) jeg er veldig gla i det albumet der..hun synger vakkert og det er liksom ikke "hit me baby one more time" men sanger som faktisk har en mening..
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 Michael Jackson - Speechless Bjørn Eidsvåg - Eg ser HIM - Gone with the sin De sangene betyr mye for meg,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå