Gjest Lilleulv Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 er det bare meg som ler av det ekspert-panelet der? og han der stylisten Tommy... Synes du ikke Alex ble påfallende lik han både på håret og klesstilen. hihi, da ble Tommy fornøyd :D
stinegull Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 enig............jeg blir skikkelig dårlig av å høre på dem. hele konseptet er jo fjernt egentlig
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 enig............jeg blir skikkelig dårlig av å høre på dem. Ordene faller absolutt ikke naturlig for han "sjekke-eksperten",...er det liksom meningen at de skal høres "følsomme" og "sensuelle" ut når de prater?
Gjest Lilleulv Skrevet 16. november 2004 #4 Skrevet 16. november 2004 Ordene faller absolutt ikke naturlig for han "sjekke-eksperten",...er det liksom meningen at de skal høres "følsomme" og "sensuelle" ut når de prater? Tror nok det. Og stakkars alex som ble syk, og ble beskyldt for å fake syk så han kunne komme i senga til ann-kristin :-? Synes hu nordnorske med det røde håret er rarest av alle...
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2004 #5 Skrevet 16. november 2004 Synes hu nordnorske med det røde håret er rarest av alle... Jojo,...rarest er hun nok (og bruker veldig fargerik sminke gjør hun også). Han Mats(?) er bare kvalm,.. og hun utenlandske er litt merkelig, hun tror med hele seg på den astrologien, synes nesten litt synd i henne. "Neineinei,...må ikke velge han! Han er fisk, og det er ikke bra for Ann-Kristin. Vi trenger en skorpion, en varm, romantisk skorpion med glimt i øyet"
Gjest Lilleulv Skrevet 16. november 2004 #6 Skrevet 16. november 2004 Jojo,...rarest er hun nok (og bruker veldig fargerik sminke gjør hun også). Han Mats(?) er bare kvalm,.. og hun utenlandske er litt merkelig, hun tror med hele seg på den astrologien, synes nesten litt synd i henne. "Neineinei,...må ikke velge han! Han er fisk, og det er ikke bra for Ann-Kristin. Vi trenger en skorpion, en varm, romantisk skorpion med glimt i øyet" Sier hun med mannestemmen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå