Gå til innhold

Piercing

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, jeg lurer på en ting. Har fått slik vanvittig lyst på piercinger, ikke i ørene eller i ansiktet, men på kroppen. Ringer i brystvorter og kjønnsorgan tiltaler meg mer og mer for hver dag. Kan en godt voksen kvinne på 46 gå på et piercingstudio for sånne ting, eller vil de tro jeg er sprø ? Er det noen godt voksne som har erfaringer med sånne ting Hilsen Gamlemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgeligt kan du gå.Det er da lov for alle som vil.

Men jeg sjønner ikke at du vil.

Det ser så vondt ut.

Tora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer over 40 ses oftere og oftere både i tatoo- og piercing studioer. Ingen som reagerer på det!

Unntatt meg da... Som aldri kunne tenkt meg flere piercinger enn de to jeg allerede har i ørene. Men som en eller annen sa: "Smaken er som baken, den er delt!" :lol:

Good Luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan. Vi er da ikke for gamle til det selv om vi er over 40, og i motsetning til tatovering er det jo enkelt å fjerne hvis du ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix
Kan en godt voksen kvinne på 46 gå på et piercingstudio for sånne ting, eller vil de tro jeg er sprø ?

Det er mulig enkelte vi tro du er sprø, men hvorfor bry seg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det som passer deg. Det er vel slutt på den tiden da det var aldersgrense på alt :lol: Enten er man for gammel til det eller så er man for ung. :evil:

Er eldre enn deg og har piersing flere steder.

Ikke alle er synlig til daglig :rodme:

Kan ikke fri meg fra å bli forbannet over alle fordommer som er. Tar jeg feil nå, så si fra, men gjelder janteloven fremdeles? :x

Gjett om jeg har fått høre kloke ord både før og etter.

Nei nå gjør du det du føler for og drit i hva andre sier. Vi er da jammen voksne mennesker som bestemmer over vår egen kropp.

En annen ting: Menn syns det er kjempespennende og opphissende.

Er ikke det fint da? Min mann var litt skeptisk, men det forsvant fort.

:lol:

:hoho: ~~MARA~~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...