Gå til innhold

fotoablum

Tina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Selv kjøpte jeg kjempefine bryllupsalbum hos Click i Drammen, men de har det sikkert hos Click i Oslo også. De kostet bare 15 kr også!

Ellers har både bokhandlere og fotoforretninger stort utvalg i slike album!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med KristinK!

Så at de har slike album i bokhandelen på STORO (og da sikkert i andre bokhandler også). Tror jeg her så fire forskjellige album bare til bryllup. Ellers så har selvfølgelig fotobutikker flere album å velge mellom.

På Storo så jeg også forresten at fotobutikken har et greit utvalg i takkekort! Det er jo flott for de som syns at prisen på dette kan være litt vel drøy hos fotografen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Et annet forslag til takkekort er å lage dem selv. Spesielt om man laget invitasjonene selv kan det være flott å lage takkekortene selv. Kunne godt tenke meg å gjøre det, men får se om jeg har ork til å lage så mange kort til. Takkekortene blir da isåfall like som innbydelsene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordning og Reda har kjempeflotte album, som har adskillig mer "stil" enn de tradisjonelle med gullkant som du får kjøpt på fotobutikken. De har blant annet noen kjempeflotte med svarte sider. Fint til sort-hvitt bilder. Ekstra fint om du bestiller hvit kant på bildene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyanna:

Har Ordning & Reda noen web side?! Hva var ca. prisen på de du så?

Jeg har sett etter album på Libris men der koster jo alt fra 200,- og oppover og spesielt fine er de heller ikke... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...