AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg har en venninne med UTROLIG høy selvtillit. Da snakker vi om en selvtillit som ligger OVER skyene også. Venninnen min er en av de menneskene som ALDRI vil si at noen andre er pene, og vil alltid tro at hun er den eneste som ser bra ut og som kan få seg kjærester, fordi ifølge henne er hun hva alle gutter vil ha. Ofte så pleier hun å si til meg; Bare i det klasserommet vi sitter i nå så er det 5 stykker som vil pule meg. Og, hvis for eksempel hu går å setter seg på en rad i en forelesningssal og det kommer noen gutter å setter seg ved siden av henne (tilfeldighet) så tror hun at de satt seg der for å prøve på hun? Men i det siste så har denne venninnen min vært i ett forhold med en kar som er noen år eldre enn henne og tar en master i finans. Denne gutten har begynt å gå lei venninnen min, og han har fortalt meg om dette. Han mener at hun er veldig umoden for alderen sin, har ett utrolig lite hjerte, er spydig og frekk pluss mangler folkeskikk. Og at hu i tillegg til alt det, heller ikke tørr å vise seg uten sminke. Han fortalte at hun pleide å sove med sminke på, hjemme hos ham, og fant alltid på unnskyldninger som at hun var for trøtt til å fjerne sminke eller at det ikke var sminke med hudpleieprodukter som ser ut som sminke 😂 Han gutten vurderer å slå opp med venninnen min, men har spurt meg hva han bør gjøre. Jeg har ingen svar. Så jeg tenkte å spørre dere menn. Hadde dere gått fra en dame fordi dere aldri fikk sett henne uten sminke? Og er det greit å gjøre sånt? Anonymkode: 8d51c...0ff
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Nå var det vel ikke sminken, men heller personligheten som var problemet. Hun høres ikke ut som en dame jeg ville blitt sammen med i utgangspunktet.
Lady Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 (endret) Vel, når hun ikke tørr å vise seg uten sminke, kan hun ikke ha så UTROLIG høy selvtillit.. Høres mer ut som hun gjemmer seg bak den fasaden, for å skjule at hun egentlig har veldig dårlig selvtillit Endret 7. september 2016 av Lady 33
Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Nå var det vel ikke sminken, men heller personligheten som var problemet. Hun høres ikke ut som en dame jeg ville blitt sammen med i utgangspunktet. This.
livmor Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Sminken var vel det minste problemet her. Hun høres forresten ikke ut som et menneske med skyhøy selvtillit. Snarere tvert i mot. 13
Gjest Snuppi Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Det var da voldsomt til denne type tråder i kveld....
Ivy Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Nei. Det er ett krav å faktisk få SE personen bak sminken. Det er ikke sminken jeg er glad i, det er personen som bruker all denne sminken. 1
secret92 Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Virker ikke akkurat som om dere er så gode venner med tanke på hvordan du beskriver henne? 10
Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, secret92 skrev: Virker ikke akkurat som om dere er så gode venner med tanke på hvordan du beskriver henne? Var vel ikke noe negativt i det ts sa? Hun ramset bare opp hvordan venninna er, hva hun sier osv.
secret92 Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Mortem skrev: Var vel ikke noe negativt i det ts sa? Hun ramset bare opp hvordan venninna er, hva hun sier osv. Tja, jeg vil da påstå det, venner snakker vel ikke sånn om hverandre vel? Hadde det vært meg så hadde jeg for det første bedt venninnen min å komme ned på jorda så fortalt henne om samtalen deres. Skriver forelessningsal, så jeg tipper hun er over 19. Da er det på tide å få hår på musa og bli kvitt ungdomsintrigene. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Så sjarmerende. At du og kjæresten baksnakker henne på denne måten. Alt i alt et sjarmerende persongalleri som presenteres,herregud.
Bestevenninna di Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Hm.. veeeeel.. da jeg var fjortis så var man ikke ordentlig sammen før kjæresten hadde sett en minst 5 ganger uten sminke, så du får hilse henne å si at det ikke teller enda😅. Men fra spøk til revolver. Hvis du faktisk er én venninne, tror jeg det er påtide at du tar deg en prat med henne om måten hun oppfører seg, og hvordan det blir oppfattet av andre. Ikke for å rakke ned på henne og jekke henne ned to hakk, men fordi du er glad i henne og ønsker at hun har best mulige relasjoner til de rundt denne. For meg høres det ut som hun dekker over usikkerheten sin med all denne "selvtilliten". 1
prometheus0101 Skrevet 9. september 2016 #13 Skrevet 9. september 2016 huff...jeg ville bare bedt han gjøre det han ønsker eller dumpe henne. Han virker ikke spesielt bra selv..er han et par år eldre tar master i finans er han minst 23 og da får han greie å ta en prat med kjæresten sin ang. hva han vil i detforholdet og hva han misliker. Hva er vitsen med å fortelle andre folk som er partnerens venner om hva som er dårlig med henne? Han bør ta avgjørelse selv. Hadde det han sa til deg kommet til feil ører blir sikkert venninne din baksnakket og ledd av en stund. Nå vil nok noen mene jeg har fjortismentalitet men jeg høre folk fra 10-50være slik ... 1
Beach Skrevet 9. september 2016 #14 Skrevet 9. september 2016 Her er det er nok personligheten som tynger mest. Det at man ikke tør å fjerne sminken sender også signaler om at man er usikker/har lav selvtillit, og noen finner det uattraktivt. I tillegg er det ingen tvil om at det finnes mange jenter som ser ut som dag og natt med/uten sminke. Det er jo lureri. Det sies at man ikke kan sminke seg til et naturlig vakkert ansikt, hvilket stemmer, men at sminke har hjulpet mange på vei er det ingen tvil om.
Gjest Minesveiper Skrevet 9. september 2016 #15 Skrevet 9. september 2016 Hvordan får du det til å handle om sminke? Hvis hun er en kjip person er det god nok grunn til å gå.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #16 Skrevet 9. september 2016 Skal vi diskutere situasjonen eller lurer du på om gutter ville gått fra dama om hun ikke viste seg sminkeløs? Handler nok mye om personlighet. Fins gutter som ikke hadde tenkt noe over det. Andre gutter vil ha en dame med litt innhold bak sminken, og da kan det kanskje bli litt mye. Selv liker jeg at man kan impulspule uten at den ene må dusje, barbere og sminke seg. Hadde lagt en demper på stemningen for å si det sånn. Å være mer laidback og komfortabel med egen kropp er viktigere for et bra samliv enn utseende Anonymkode: c8209...632 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #17 Skrevet 9. september 2016 Det virker som venninnen din trenger å høre at hun er god nok og har verdi. Anonymkode: 01b66...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #18 Skrevet 10. september 2016 Han har jo ikke sett henne uten sminke, så det kan jo faktisk hende hun er pen uten sminke. Men problemet her burde vel egentlig være den lite tiltalende personligheten hennes. Og da kan man jo lure på hvorfor denne mannen har blitt sammen med henne når han egentlig ikke liker hennes personlighet. På grunn av utseendet kanskje? Og nå er han usikker på om hun egentlig har det utseendet han falt for. Så utseendet er det utslagsgivende for om han skal gjøre det slutt eller ikke. Det sier vel ganske mye om denne mannen. Anonymkode: d7089...231 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #19 Skrevet 10. september 2016 Å aldri fortelle andre at de er pene, er ikke et tegn på god selvtillit, snarere tvert imot. Er man trygg på seg selv, har man null problem med å gi komplimenter til andre. Ellers synes jeg ikke han fyren burde være sammen med en dame han synes har en elendig personlighet. At en person (din venninne) har for dårlig selvtillit til å vise seg uten sminke, synes jeg er en overfladisk og dum "dumpegrunn", men her er det jo flere problemer. Anonymkode: 3796d...595
Gjest Perfem2 Skrevet 10. september 2016 #20 Skrevet 10. september 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå