Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

FF har fått kjæreste uten å si noe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne av meg oppdaget i dag, via Facebook at hennes ff har fått kjæreste. Jeg tror det kom litt som lyn fra klar himmel for henne. Jeg har fått litt inntrykk av at hun har hatt følelser for han, og at han egentlig var klar over dette. 

Er det greit/normalt? Jeg forstår jo at hun er lei seg og litt sjokket over at han har drevet å ligget med henne frem til nå, for så få seg dame, å ikke si en dritt. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si til henne som hennes venn, for jeg har jo i bunn og grunn stor forståelse for at hun er litt satt ut. 

Anonymkode: 8e8f8...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er de venner og henger sammen på fritiden og, eller er det bare sex? 

Det er litt rart at han ikke sier fra at han nå er i et forhold, og da ikke lenger kan ha sex med henne. Men kanskje han mente å vente med å si det til neste gang hun tok kontakt. 

Anonymkode: 06181...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når dere damer ( hun venninna di i dette tilfellet ), ligger med en mann uforpliktet uten å stille noen andre krav. En dag faller han for ei anna dame. Jeg fatter ikke at kvinner gjør dette. Det er som å gi seg selv bort gratis. Sjokkert over hvor mange det høres ut som gjør dette idag. Jeg klarer ikke å føle sympati med henne når hun har gått inn vel vitende om at "forholdet" var det det var. Forvent mer før dere sprer beina!

Hun bør læres seg til å sette grenser for seg selv, å si nhva hun føler/ønsker. Ikke spille med for å holde på smulene, i frykt av avvisning...

Hilsen dame

Anonymkode: a719f...a11

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de venner og henger sammen på fritiden og, eller er det bare sex? 

Det er litt rart at han ikke sier fra at han nå er i et forhold, og da ikke lenger kan ha sex med henne. Men kanskje han mente å vente med å si det til neste gang hun tok kontakt. 

De er litt både og.. De har jo liksom vært venner, men så har det ofte blitt til at de har truffet hverandre i helgene når de begge hadde tid osv. Tror det har vært mye surr der, sånn ift hva de egentlig er/var.

Ja, jeg forstår hva du mener, du ab som kaller deg dame, men gjort er gjort, det får hun jo ikke gjort om på. Og hun hadde vel sikkert et håp da, spesielt med tanke på at de har brutt av tidligere fordi han ikke ville noe mer med henne, så startet de opp igjen, og etter det tror jeg bare hele greinet kluddet seg veldig til. 

Hun har ikke snakket så mye med meg om det, annet enn at hun har sagt hun føler for han, og at han egentlig visste det. Også ringte hun istad da, å var fryktelig fortvilet over dette. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal si til henne, jeg forstår jo at hun har lyst til å dra til han på en måte, også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Neket skrev:

Du kan si til henne at han er en drittsekk!? 

Hvorfor er han drittsekk? Hvis de hadde klare avtaler om å bare ha sex og ikke noe mer så kan jo han gjøre hva han vil med andre jenter.Ikke hans problem at jenta hadde følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er litt både og.. De har jo liksom vært venner, men så har det ofte blitt til at de har truffet hverandre i helgene når de begge hadde tid osv. Tror det har vært mye surr der, sånn ift hva de egentlig er/var.

Ja, jeg forstår hva du mener, du ab som kaller deg dame, men gjort er gjort, det får hun jo ikke gjort om på. Og hun hadde vel sikkert et håp da, spesielt med tanke på at de har brutt av tidligere fordi han ikke ville noe mer med henne, så startet de opp igjen, og etter det tror jeg bare hele greinet kluddet seg veldig til. 

Hun har ikke snakket så mye med meg om det, annet enn at hun har sagt hun føler for han, og at han egentlig visste det. Også ringte hun istad da, å var fryktelig fortvilet over dette. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal si til henne, jeg forstår jo at hun har lyst til å dra til han på en måte, også. :P

Bare vær der for henne :) La henne være lei seg, og trøst henne. Det var dumt hun likte han og han ikke ville noe mer, men det er sånt som skjer. Ikke noe å gjøre med det nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun må IKKE dra til han! Hvor lavt skal hun synke liksom...Han har hatt henne kun for sex, så får han seg en kjæreste uten å si ifra, og så skal HUN liksom dra til han?

Nei, nå må hun KUTTE KONTAKTEN HELT med han, hvis hun skal ha noe som helst selvrespekt igjen her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som sier at jeg skal fortelle henne hvor drittsekk han er; ja, det var det første jeg sa til henne, at skjønner du selv nå hvor lite hensynsfull mann dette er, han sier til deg at han ikke er klar for noe, også går han plutselig å får seg dame uten å en gang ha en samtale med deg? 

Men hun er veldig fortvilet stakkar, og vet ikke helt hva hun skal gjøre eller si, og jeg vet heller ikke hva som er best. Jeg vet jo ikke en gang om det er normalt/dårlig gjort av han eller hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun må IKKE dra til han! Hvor lavt skal hun synke liksom...Han har hatt henne kun for sex, så får han seg en kjæreste uten å si ifra, og så skal HUN liksom dra til han?

Nei, nå må hun KUTTE KONTAKTEN HELT med han, hvis hun skal ha noe som helst selvrespekt igjen her.

Det var bare en talemåte. :) altså, jeg forstår hun er sint da. Hun er langt i fra voldelig, så hun kommer ikke bokstavelig talt til å gjøre det. :)

Til deg som sier at det ikke er hans problem og at han ikke har gjort noe galt; det er jo ikke akkurat veldig snilt av han å holde på slik om han visste hun hadde følelser vel? Da burde han jo sagt det i klartekst at jeg mener fremdeles det jeg sa før vi brøt av, selv om jeg kom tilbake, og tror du noe annet, så avslutter vi eller noe slikt. Han har jo bevisst spilt på det faktumet at han visste hun likte han. Så at hun er såret har jeg ikke så veldig problemer med å se. 

Og ja, jeg kommer til å være der for henne, men jeg føler ikke at det er så mye jeg kan si eller gjøre for henne, hun er bare rasende og lei seg å lurer på hva hun gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så hun har følelser og han var klar over det? I hovedinlegget sa du bare at det var inntrykket ditt. Da blir saken annerledes, drittsekkoppførsel ja, men venninna di burde da vite bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare en talemåte. :) altså, jeg forstår hun er sint da. Hun er langt i fra voldelig, så hun kommer ikke bokstavelig talt til å gjøre det. :)

Til deg som sier at det ikke er hans problem og at han ikke har gjort noe galt; det er jo ikke akkurat veldig snilt av han å holde på slik om han visste hun hadde følelser vel? Da burde han jo sagt det i klartekst at jeg mener fremdeles det jeg sa før vi brøt av, selv om jeg kom tilbake, og tror du noe annet, så avslutter vi eller noe slikt. Han har jo bevisst spilt på det faktumet at han visste hun likte han. Så at hun er såret har jeg ikke så veldig problemer med å se. 

Og ja, jeg kommer til å være der for henne, men jeg føler ikke at det er så mye jeg kan si eller gjøre for henne, hun er bare rasende og lei seg å lurer på hva hun gjør nå. 

Å legge all skyld på han blir feil. Forholdet deres gikk ikke lenger enn sex, og at hun må faktisk ta litt å støyten for å forbli i et slikt "forhold" selv om hun visste at han ikke følte det på samme måte. Jeg har ingen problemer med å forstå at hun er både sint, lei seg og frustrert, men hun lot seg utnytte og det kjenner hun på nå. 

Det er ikke så mye du kan si eller gjøre, annet enn å være der for henne. Forhåpentligvis så har hun lært, slik at hun slipper å oppleve det her igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mortem skrev:

Okei, så hun har følelser og han var klar over det? I hovedinlegget sa du bare at det var inntrykket ditt. Da blir saken annerledes, drittsekkoppførsel ja, men venninna di burde da vite bedre..

Ja, altså, jeg går jo ut i fra at det er en grunn til at hun har sagt dette tidligere da, og at det er en grunn til at de hadde en diskusjon på det. Og hun sa i alle fall fall istad at dette var noe han var klar over fordi de har hatt den diskusjonen der før. Og i og med hun nå er så lei seg, så antar jeg at følelsene hennes ikke har blitt mindre med tiden da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun burde være sint på seg selv her. Han har spilt med åpne kort hele veien, men hun har trodd at hun kanskje kunne kapre han til slutt, men når menn sier at de bare vil ha et uforpliktende forhold, mener de det.

Hun burde være sint på seg selv fordi hun aldri satte ned foten, så han skjønte at han ikke fikk henne på sine premisser, og det er vel det hun også føler nå. Nå ser hun at han kan gå inn i et forhold. Hun bør lære av denne situasjonen, aldri gi seg hen til noen før hun vet mer hvor hun står. Dette gjelder forøvrig mange kvinner idag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, calavi skrev:

Å legge all skyld på han blir feil. Forholdet deres gikk ikke lenger enn sex, og at hun må faktisk ta litt å støyten for å forbli i et slikt "forhold" selv om hun visste at han ikke følte det på samme måte. Jeg har ingen problemer med å forstå at hun er både sint, lei seg og frustrert, men hun lot seg utnytte og det kjenner hun på nå. 

Det er ikke så mye du kan si eller gjøre, annet enn å være der for henne. Forhåpentligvis så har hun lært, slik at hun slipper å oppleve det her igjen. 

Hun er nok sikkert like sint på seg selv, som han. Men jeg tror hun er veldig skuffet over det faktumet at de hadde hatt denne diskusjonen, så kom det frem at hun ville mer, og allikevel dukket han opp igjen en stund etterpå, å fortsatte på tross av denne viten. Men ja, jeg håper jo hun har lært selv, så hun ikke utsetter seg for dette igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg oppdaget i dag, via Facebook at hennes ff har fått kjæreste. Jeg tror det kom litt som lyn fra klar himmel for henne. Jeg har fått litt inntrykk av at hun har hatt følelser for han, og at han egentlig var klar over dette. 

Er det greit/normalt? Jeg forstår jo at hun er lei seg og litt sjokket over at han har drevet å ligget med henne frem til nå, for så få seg dame, å ikke si en dritt. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si til henne som hennes venn, for jeg har jo i bunn og grunn stor forståelse for at hun er litt satt ut. 

Det er vel greit siden de ikke er kjærester.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og personlig, for min del, så er sex nettopp det som skiller venner fra 'noe mer', så personlig syns jeg jo det er spesielt jeg da. Jeg kan godt se film, spise middag, ta en øl eller en fest med alle mine venner, men jeg ligger ikke med de. :P så jeg forstår godt fortvilelsen hennes. Og jeg føler liksom ikke noen av tipsene eller tingene jeg sier til henne hjelper i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste man gjør når man er i ett FF forhold,-Uforpliktet sex er å ha en avtale..At om en får følelser så er det over og ut, særlig om den andre ikke føler det samme :)
Har man ikke en slik en, så er det lett å bli såret..

Man er sånn sett ikke eksklusiv når man bare er FF, da må man nesten gjøre en avtale på det.
Han har ikke gjort noe galt, TS, fortell venninnen din at det beste er å gå videre, glem ham og finn en ny ;) 

*Ps,

Om det blir slutt med denne nye kjæresten og ham, fortell henne at hun IKKE skal ta han tilbake som FF... :) 

Endret av Chibi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chibi skrev:

Det beste man gjør når man er i ett FF forhold,-Uforpliktet sex er å ha en avtale..At om en får følelser så er det over og ut, særlig om den andre ikke føler det samme :)
Har man ikke en slik en, så er det lett å bli såret..

Man er sånn sett ikke eksklusiv når man bare er FF, da må man nesten gjøre en avtale på det.
Han har ikke gjort noe galt, TS, fortell venninnen din at det beste er å gå videre, glem ham og finn en ny ;) 

De har aldri hatt noen avtale om at de er hverken det ene eller det andre, det er vel derfor hun har vært så i tvil. Jeg tror de begynte det som dating, så ble det veldig mye surr med tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...