AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Noen som har noen formening om hva det kan bety når samme person eller hendelse (ikke noe traumatisk) "hjemsøker" drømmene i årevis? I mitt tilfelle er det kanskje snakk om hele 3-4 år. Begynner å bli bekymret, nesten! Det er ikke en person jeg bryr meg noe spesielt om (eller kjent godt for den del), men jeg har jo begynt å tenke en del på vedkommende da personen nesten alltid er med i drømmene mine. Mer i den forstand at jeg ikke forstår HVORFOR vedkommende hjemsøker meg i drømme. Noen tips? Hadde vært interessant å finne et svar, selv om kun jeg selv sitter på svaret i underbevisstheten antar jeg... Anonymkode: 8fcba...c8b
Minitroll Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Hey, denne personen gir deg kanskje litt dårlig samvittighet. Er det familie eller bekjent? Er det noen i kretsen din du tar for gitt eller ikke "ser"? Jeg tror ikke så mye på symbolikk i drømmer, men drømmer sier veldig mye om hvordan man relaterer seg til sine omgivelser.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 TS her. Denne personen tror jeg at jeg kanskje "connected" med på et mentalt plan (hørtes noe merkelig ut dette her), men ikke kunne fordra sånn ellers. Jeg har nok vært litt slem med denne personen, men har ikke dårlig samvittighet for det, heller tvert i mot. Har på en måte intet uoppgjort med vedkommende, og forstår ikke helt hvorfor hun/han plutselig skulle ta så stor plass i drømmeriene. Anonymkode: 8fcba...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå