AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Det her blir kanskje en litt lang fortelling for et lite spørsmål men må bare få det ut.. Det hele startet med at jeg dro på en fest og en dame jeg aldri hadde møtt før kastet seg rundt meg. Vi danset, flørtet og kysset litt hele kvelden. Vi dro ikke hjem sammen den kvelden da hun fortalte meg at hun at hun ikke ble med noen hjem den første kvelden (som jeg har kjønt etterpå er jo så klart når hun vil noe mer enn bare one night stand). Jeg har tidligere vært en kar som alltid har gått etter utseende og personligheter som har noe jeg "trenger" eller "mangler", så jeg ble ikke helt tiltrukket med en gang men det var noe med utstrålingen hennes og selvsikkerheten jeg helt klart likte. Noen uker senere dro jeg på byen og hun tok kontakt og ville møte meg og en kompis + hennes venner. Hadde en kul kveld og jeg ble med henne hjem. Det som var rart her var at jeg vanligvis tenker en ting = Sex. Vi bare pratet, koste og fant kjemi og ingen sex. Jeg ble der hele dagen etterpå og det samme skjedde hele den dagen også. Jeg fant ut at det var noe jeg likte veldig godt med henne. Jeg var så syykt komfortabel som jeg aldri har vært før og trivdes helt latterlig godt i hennes selskap. Vi har møttes en gang i uka kanskje to siden den gang og ting har så klart skjedd så jeg er ikke i friendzone, men vi er faktisk mest opptatt av å kose, prate og finne på ting (litt rart men godt egentlig). Til vanlig liker jeg ikke kose så mye med damer jeg møter for men med henne ble jeg skikkelig kosete så jeg forstod at det var pga personligheten hennes, vi er så like på mange områder og jeg synes rett og slett hun er den mest fantastiske dama jeg noen gang har møtt. Jeg har aldri tenkt som dette før, tro meg. I tidligere forhold har jeg gått etter helt feil ting og vært en kar som tar på seg "oppussingsobjekter". Her er det virkelig ingenting å pusse opp og hun skiller seg virkelig ut! Hun har nå begynt å si at hun liker meg veldig godt og er glad i meg (som jeg har blitt i henne også). Men hun sier også når vi er i dypere samtaler at hun ikke vil ha forhold og vil være fri. Det er visst ikke lenge siden hun kom ut av et forhold og er ikke heelt ferdig med seg selv rundt den tankeprosessen der.. Hun sier også at hun har ingen planer om å ligge mye rundt men hvis en spesiell sjanse dukker opp så er hun fri. Jeg har jo så klart blitt heeelt betatt av denne dama og klarer ikke stoppe å tenke på henne så jeg nevnte noe greier om forhold og sånt og da poengterte hun med en gang at det er ikke noe forhold. Hun sier at ting kan utvikle seg og hvor det ender vet hun ikke men nå vil hun være fri. Jeg synes jo det det gjør litt vondt. Jeg har jo gitt opp mine andre pulevenner og takker nei til dem fordi jeg faktisk ikke vil være med noen andre enn denne dama akkurat nå. Jeg merker også at hun tar litt mindre kontakt og noen ganger svarer hun ikke på enkle spørsmål. Virker som hun trekker seg litt tilbake og det kan jo kanskje være fordi hun merker at jeg er forelsket..Ganske sikker på at dette er en nyforelskelse.. Det som skjer nå er at jeg på en måte har en vond forelskelse/ulykkelig forelsket. Så det jeg lurer på er om jeg skal fortelle henne at jeg har blitt forelsket så hun hvertfall vet dette og kan ta sitt valg ut i fra det eller om jeg bare skal trekke meg tilbake å la henne være? Hun vet alle mine tanker rundt dette som jeg har delt her, utenom at jeg er forelsket. Jeg vet jo at det er finnes mange fisker i havet så er ikke redd for å bli "Singel" igjen eller alene. Er bare jævlig tungt det her når man er så forelsket.. Det stjeler energi og ro fra meg..Vanligvis ville jeg vært glad for at dama ikke vil noe mer men ikke denne gangen gitt.. Anonymkode: 9b049...b85
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Kom deg vekk før du får mer følelser. Dere kommer garantert ikke til å bli sammen. Hvis du fortsetter her setter du deg selv opp for en helvetes kjærlighetssorg senere. Anonymkode: 2012d...833
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hvis di virkelig vil se om hun vil ha deg, er å ikke vise interesse. Si "jeg begynner å bli forelsket i deg, så før det går for langt, er det best vi avslutter å treffes. Jeg vil ikke bli såret".. Så gir du ikke lyd fra deg. Liker hun deg mer enn hun tørr innrømme, så kommer hun til å ta kontakt med deg. Hvis ikke; da er ikke hun interresert. Lykke til❤️ Anonymkode: 2aca5...979 1
Gjest made4u Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Jeg har vært der, at jeg hadde følelser men hun hadde det ikke, naiv som jeg var håpet jeg alt for lenge. Kom deg bort er mitt råd, finn deg heller ei som kan føle det samme. Aldri kast bort år på noen som ikke er verdt å kaste bort tid på, du kan ta fra deg selv noe så mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis di virkelig vil se om hun vil ha deg, er å ikke vise interesse. Si "jeg begynner å bli forelsket i deg, så før det går for langt, er det best vi avslutter å treffes. Jeg vil ikke bli såret".. Så gir du ikke lyd fra deg. Liker hun deg mer enn hun tørr innrømme, så kommer hun til å ta kontakt med deg. Hvis ikke; da er ikke hun interresert. Lykke til❤️ Anonymkode: 2aca5...979 Jeg bare tok det forlaget her siden det virket mest naturlig for meg. Fortalte henne dette i går, hun trengte litt tid på å samle tankene. Kom tilbake og sa hun skjønte hva jeg mente og skulle ønske det var annerledes. At det var synd fordi vi hadde det så gøy sammen og hun ville savne å henge med meg. Hun ville ikke at jeg skulle bli såret bare fordi vi er på utkikk etter forskjellige ting. Det var forventet, kjipt og tungt. Men mer allerede nå at tankene mine går litt andre steder enn mot henne så får bare prøve å se fremover. Takk for svar! Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre så måtte høre her inne Anonymkode: 9b049...b85 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis di virkelig vil se om hun vil ha deg, er å ikke vise interesse. Si "jeg begynner å bli forelsket i deg, så før det går for langt, er det best vi avslutter å treffes. Jeg vil ikke bli såret".. Så gir du ikke lyd fra deg. Liker hun deg mer enn hun tørr innrømme, så kommer hun til å ta kontakt med deg. Hvis ikke; da er ikke hun interresert. Lykke til❤️ Anonymkode: 2aca5...979 Dette! Anonymkode: bf0d1...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå