Gå til innhold

Magesmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt vonde, vonde "menssmerter" i to dager nå. Eller, mildt i går, verre idag. Hadde sex for 1,5 uker siden. Aner ikke om jeg er gravid. Flere som har opplevd mye smerter i magen? Det er som vonde kynnere. Abort? 

Anonymkode: 9b5ab...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test :) vondt i magen kan være symptomer på mange ting. Så ta en test så finner du ut av det :) Hadde det vært en abort så tror jeg du hadde blødd litt i tillegg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke abort. Egget har knapt festet seg om du er gravid. Ta en test om en halv uke. Mye som kan gi vondt i magen og trenger ikke ha sammenheng med sex eller barn/ikke barn i det hele tatt.

Anonymkode: 765ee...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt vonde, vonde "menssmerter" i to dager nå. Eller, mildt i går, verre idag. Hadde sex for 1,5 uker siden. Aner ikke om jeg er gravid. Flere som har opplevd mye smerter i magen? Det er som vonde kynnere. Abort? 

Anonymkode: 9b5ab...9b5

Jeg hadde også sex for 1,5 uke siden. Og har i to dager hatt veldig vonde menssmerter. Akkurat som tidlig i graviditeten i forrige graviditet. Så da jeg tok en test ble jeg ikke kjempeoverrasket over en positiv test.

Anonymkode: a6173...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også sex for 1,5 uke siden. Og har i to dager hatt veldig vonde menssmerter. Akkurat som tidlig i graviditeten i forrige graviditet. Så da jeg tok en test ble jeg ikke kjempeoverrasket over en positiv test.

Anonymkode: a6173...f28

Jeg har tatt test og får ingen tydelig strek.. 

Anonymkode: 9b5ab...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke abort. Egget har knapt festet seg om du er gravid. Ta en test om en halv uke. Mye som kan gi vondt i magen og trenger ikke ha sammenheng med sex eller barn/ikke barn i det hele tatt.

Anonymkode: 765ee...cd8

Det tar vel 48t fra eggløsning og befruktning til egget fester seg? Det er ikke magen, da, det er organene😅 livmor og eggstokkene. Kanskje det er eggløsning

Anonymkode: 9b5ab...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...