AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Og hvorfor det merket? Anonymkode: 62efd...421
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Bruker Bare Minerals. Begynte å stjele mamma sin da jeg var i tenårene og sminken fungerte utmerket på huden min. Fikk mindre porer og finere hud av den, så har bare fortsatt Anonymkode: 4b87b...c83
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Revlon - Revlon Colorstay. Finner ikke bedre foundation. Rimmel - Gode leppestifter, og har brukt 'Natural Bronzer' i 4 år. NYX - liker leppestiftene deres, og øyeskyggeprimeren er veldig god. Tromborg - HELT rent, og bra for huden. God kvalitet, og utrolig mye fint. Tromborg Baked Minerals og jumbopennene klarer jeg rett og slett ikke leve uten, og har mye annet fra dem også. Bruker selvfølgelig andre merker, men disse liker jeg best og har mest av. Anonymkode: 90301...0ab
Salka Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Urban decay, Smashbox, the balm, nyx og Isadora er sminkemerkene jeg har mest av. Disse merkene fordi de er gode og for meg viktigst av alt, de tester ikke på dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå