AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg ser alltid ut til å være for sent ute til å bli spådd? Lurer sånn på om han har følelser for meg? Og hva jeg skal gjøre Anonymkode: b4389...9d1
linsejesus Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Hvis du lurer på om han har følelser for deg må du spørre HAM, ikke anonyme folk som påstår å kunne vite det ut fra en korstokk eller en åpenbaring. DU må finne ut hva DU skal gjøre. DU vet det best.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Som den ultimate skjebnekort-spådamen med 50% korrekte spådommer i snart 20 år, legger jeg kort for deg, anonymbrukerTS. 1. Brev-kortet: Står alene for svar på livets store spørsmål, og siden det kommer opp som ditt første kort er det svar du ønsker! 2. Hjerte-kortet. Står selvsagt for kjærlighet. Og som du som fint spør om; så trenger du nettopp svar på om du blir likt. 3. Fiske-kortet. Dette kortet står alene for penger. ER det kanskje en mann med penger du er forelsket i? 4. Reve-kortet. Reven er slu, og det gjelder å holde hodet kaldt og ikke tro på alt folk sier til deg. 5. Kors-kortet: Skjebnekort nummer 1. Om du får det svaret du ønsker de nærmeste dagene, må du bare godta det fordi det er en dypere mening med det. 6. Fjell-kortet: Fjellet står for en stor utfordring, og er avhengig av kortene rundt for å gi noe mening. 7. Nøkkel-kortet. Nøkkelen står for løsning. Du finner ut av dette vanskelige spørsmålet snart. Sånn, der sa jeg mye uten å egentlig si noen ting. Men det er bare du som kan finne det egentlige svaret, ved å lokke det ut av vedkommende:) Ha en nydelig kveld. Anonymkode: 2050f...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser alltid ut til å være for sent ute til å bli spådd? Lurer sånn på om han har følelser for meg? Og hva jeg skal gjøre Anonymkode: b4389...9d1 Ja. Lurt å spørre i din egen tråd! Får opp følelser for deg. Du må ta grep. Det betyr at du burde strekke ut en hånd. Uttrykke det du føler. Komme med en løsning. Kjenner på følelse av at dere har hatt noe sammen før? At dette ikke er noe helt nytt. Ser på deg, og får dere opp som samlet. Om jeg tolker energiene helt feil her mht eventuell fortid, så skulle dette som kommer opp, uansett være en positiv ting, om ønsket ditt er å være sammen. Anonymkode: bbcef...515
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Kommer han til å ta kontakt med meg igjen? Har han kjæreste nå og evt hva føler han for henne? Anonymkode: 8a7ee...320
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer han til å ta kontakt med meg igjen? Har han kjæreste nå og evt hva føler han for henne? Anonymkode: 8a7ee...320 Krystallkulen min sier at han kommer til å ta kontakt da han vil ha tilbake bokseren han glemte hos deg. Du kan kun stille ett spm av gangen. Vent 8 minutter så kan du stille nytt spm. Anonymkode: 517f0...e16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Tusen takk for at dere ville legge kort på meg. Eg setter svært mye pris på det 😊 Det er mye riktig her. Jeg må ta kontroll og uttrykke hva jeg mener. Og det med penger er også veldig riktig. I dag fikk han et tilbud om en jobb som gjør at han blir en del borte fra meg, som gir svært mye penger. Og snakket med meg vedr hva han skal gjøre. Jeg har ikke sagt til han direkte hva jeg føler, men han vet det innerst inne. På samme måte som jeg sliter med å vite hva han føler for meg, fordi han ikke sier noe.. Anonymkode: b4389...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå