Harmonie Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Noen som veit om noe gratis dyretolk??? min puse he våre vekke i 1 mnd og 2 uker 😢
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Kan en dyretolk snakke med et dyr som ikke er der? Må du ikke ha en synsk for å finne pus? Anonymkode: 0e62a...fb6
Harmonie Skrevet 7. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2016 😂 godt spørsmål... Eg bare lurte egentlig 🙈😄
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 30 minutter siden, Harmonie skrev: 😂 godt spørsmål... Eg bare lurte egentlig 🙈😄 Sats heller på en synsk du håper pus kommer hjem igjen Anonymkode: 0e62a...fb6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 På Flammehuset sine sider finnes en liste over dyretolker under utdanning, noen av disse gjør det gratis. Trodde det fantes en slik liste på Sissel Grana sin side også men finner det ikke nå... Kan si at en av mine katter har også vært vekke lenge nå, og to av kattene til en venninne, så det er nok mye å spise i år. Anonymkode: bf4b4...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå