Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol
Skrevet

Jeg skulle besøke en venninne som bor i samme by som meg. Når jeg kommer frem til huset så bor hun ikke der! Det bor bare et gammelt ektepar der som sier de har bodd der i alle år. De ba meg inn på kaffe og twist og da så jeg at alt var gammelt og slitt der inne. Sekstitallsmøbler masse nips og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en twist 

• Liker 3
Skrevet

Mener du hun har løyet til deg?

Når hørte du sist ifra henne?

Anonymkode: 1df08...b96

Gjest Supersol
Skrevet

Jeg ringer min venninne og hun svarer at hun bor der hun alltid har bodd. I en ny leilighet  i sentrum i gågata. Jeg drar dit men kjenner ikke igjen leiligheten. Jeg gjenkjenner møbler og tv n og sånne ting. Dette her var vemmelig. Jeg lurer på om jeg kan ha hatt et drypp eller slag eller noe. Kanskje tråden burde ligge under kropp og helse. Huffameg.

Gjest Supersol
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du hun har løyet til deg?

Når hørte du sist ifra henne?

Anonymkode: 1df08...b96

Jeg skjønner ikke hvordan interiøret i et hus kan endre seg så fort.  Jeg var i det huset to dager før dette hendte og da bodde hun der.Det var hypermoderne  der da og nå var alt endret.Gammel slitt tapet, slitt gulv, gamle møbler osv.... Dette er ordentlig ekkelt. Holder  det på å rable for meg? 

Gjest Supersol
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet
1 minutt siden, Supersol skrev:

Har noen opplevd det samme  noen gang?

Hva er greia med å lage seg en profil her inne for å kun lage helt usannsynlige tråder?

Anonymkode: b7e72...09f

• Liker 4
Gjest Supersol
Skrevet

Dette er helt sant! Jeg triller ikke. Som sagt så kan dette kun ha foregått i hodet  på meg.

Gjest Sjørøveren
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å lage seg en profil her inne for å kun lage helt usannsynlige tråder?

Hva som er så usannsynlig med det der? Kun for det ikke har skjedd med deg og de du kjenner så betyr det ikke at det ikke skjer. Har hørt lignende før. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig!

Anonymkode: 44510...fb7

Skrevet
4 minutter siden, Supersol skrev:

Dette er helt sant! Jeg triller ikke. Som sagt så kan dette kun ha foregått i hodet  på meg.

Kanskje du trenger hjelp? Har du noen du kan snakke med om dette?

Anonymkode: 17845...10d

Gjest Supersol
Skrevet

Vurderer å begynne hos psykolog. Jeg er helt åpen for at det kan være noe psykisk.

Skrevet

Kontakt legevakten med en gang. Det kan være noe alvorlig galt med deg.

Anonymkode: 0cbac...147

Skrevet

Du har gått inn i feil etasje, evt. i nabohuset

Anonymkode: 5f62c...fb1

• Liker 1
Gjest Supersol
Skrevet

Nei. Det var det samme huset. Riktig nummer og alt. Det kan hende at hjernen min har feiltolket noe. Kanskje jeg har vært inne i huset som barn eller for lenge siden og blandet huset sammen med leiligheten til min venninne. Synes dette er ekkelt uansett. Huff. 

Skrevet

Så be denne venninnen din møte deg ett eller annet sted, og så kan dere gå sammen til det stedet hvor hun bor.

Se hvordan det egentlig ser ut der da... :)

Anonymkode: af0df...3d6

• Liker 1
Skrevet

:hakeslepp: Du må nok ta kontakt med Martha og englefamilien hennes, for å høre om de kan selge deg et kurs slik at du finner ditt indre jeg. Da skal du se at du finner utav hva som er årsaken til at folk bare nekter for at de har flyttet.

• Liker 1
Gjest Supersol
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så be denne venninnen din møte deg ett eller annet sted, og så kan dere gå sammen til det stedet hvor hun bor.

Se hvordan det egentlig ser ut der da... :)

Anonymkode: af0df...3d6

Har jo vært inne i leiligheten  hvor hun visstnok bor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...