AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Del Skrevet 7. september 2016 Virker som mange reagerer veldig negativt på dette ordet, uten at jeg forstår helt hvorfor. Det er et stykke kjøtt/kropp, liksom resten av kroppen din, som ligger mellom vagina og anus. Jeg syntes således ordet er ganske treffende og beskrivende. Men, hva er det egentlig som er så fælt med det? Husker første gangen jeg så ordet omtalt som gyselig, det var i en eller annen artikkel eller reportasje med ei norsk kjendis-kvinne. Og, det virket som at etter det så ble det bestemt at dette skulle være et stygt/ekkelt ord. Jeg syntes ikke nødvendigvis det er et vakkert ord, jeg syntes bare ikke det er noe ekkelt eller rart ved det. Anonymkode: 79090...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. september 2016 #2 Del Skrevet 7. september 2016 Harald Eia prøvde å introdusere ordet skrukken for mellomkjøttet. To flotte ord på en ofte glemt del av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 7. september 2016 #3 Del Skrevet 7. september 2016 Like delikat som brystvorte. Bedre å si brystknopp. Mellomkjøtt er det nest minst sexy ordet jeg har hørt. Det aller verste ordet jeg noen gang har hørt er kjønnskyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. september 2016 #4 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, linsejesus skrev: Like delikat som brystvorte. Bedre å si brystknopp. Mellomkjøtt er det nest minst sexy ordet jeg har hørt. Det aller verste ordet jeg noen gang har hørt er kjønnskyss. Hva i alle dager er kjønnskyss? Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 7. september 2016 #5 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, linsejesus skrev: Like delikat som brystvorte. Bedre å si brystknopp. Mellomkjøtt er det nest minst sexy ordet jeg har hørt. Det aller verste ordet jeg noen gang har hørt er kjønnskyss. Brystknopp høres ut som et ord brukt i en elendig erotisk novelle😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 7. september 2016 #6 Del Skrevet 7. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er et stykke kjøtt Anonymkode: 79090...4d1 Og der har du forklaringen, at det omtales som et stykke kjøtt. Ooh, snakk dirty baby, fortell meg om det ømme kjøttet ditt, mmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 7. september 2016 #7 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: Hva i alle dager er kjønnskyss? Oo Oralsex, går jeg ut fra. Ufattelig kvalmt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 7. september 2016 #8 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, CaramelDevil skrev: Brystknopp høres ut som et ord brukt i en elendig erotisk novelle😂 Brystvorte høres ut som vorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Del Skrevet 7. september 2016 Synes det er ubehagelig å høre levende mennesker bli beskrevet som kjøtt. Anonymkode: 4b305...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. september 2016 #10 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, linsejesus skrev: Oralsex, går jeg ut fra. Ufattelig kvalmt å si. Omg.. Angrer litt på at jeg spurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 #11 Del Skrevet 7. september 2016 Mellomkjøttet er et ekkelt ord. Men..som en kamerat sa i vår ungdom : Beste biten på dama. Uten den var det rasshøl alt sammen. Meg : Eller fitte?! Han : Like gærnt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 12. september 2016 #12 Del Skrevet 12. september 2016 Den 7.9.2016 at 21.33, AnonymBruker skrev: Det er et stykke kjøtt/kropp, liksom resten av kroppen din, som ligger mellom vagina og anus. Anonymkode: 79090...4d1 Strengt talt så er det et misvisende ord fordi det ikke er et stykke kjøtt, men et stykke hårløs hud mellom to slimhinneområder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå