Gå til innhold

han er faktisk ikke interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Møtte en fyr fra tinder på byen for 2 uker siden. Vi endte opp med å ha sex den kvelden. Etter det snappa vi frem og tilbake og tidlig uken etter møtte jeg han på middag og vi gikk en tur. ikke noe sex. jeg tok initiativet til å møtes. Han jobber i oljebransjen og reiser en del med jobb mellom oslo og stavanger og dro dagen etter middagen til stavanger en uke. Vi har da hatt kontakt på snap og han har virket interessert. Han kom hjem for 3 dager siden og er hjemme i 1 uke før han drar bort med jobb igjen en uke. Han har vært typ " det må vi gjøre" på snap, men nå har jeg ikke hørt et pip. I går spurte jeg om han hadde det bra og da fikk jeg hyggelig svar, men ingen spørsmål tilbake. Han sender fortsatt snaps, men det kan være til mange og ikke bare meg. 

Spørsmålet er, burde jeg bare drite i fyren og ta et hint?

Anonymkode: 3ff12...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Møtte en fyr fra tinder på byen for 2 uker siden. Vi endte opp med å ha sex den kvelden. Etter det snappa vi frem og tilbake og tidlig uken etter møtte jeg han på middag og vi gikk en tur. ikke noe sex. jeg tok initiativet til å møtes. Han jobber i oljebransjen og reiser en del med jobb mellom oslo og stavanger og dro dagen etter middagen til stavanger en uke. Vi har da hatt kontakt på snap og han har virket interessert. Han kom hjem for 3 dager siden og er hjemme i 1 uke før han drar bort med jobb igjen en uke. Han har vært typ " det må vi gjøre" på snap, men nå har jeg ikke hørt et pip. I går spurte jeg om han hadde det bra og da fikk jeg hyggelig svar, men ingen spørsmål tilbake. Han sender fortsatt snaps, men det kan være til mange og ikke bare meg. 

Spørsmålet er, burde jeg bare drite i fyren og ta et hint?

Anonymkode: 3ff12...8b6

Jeg ville ikke skrevet noe mer nå og ventet til han tok kontakt/initiativ😊 lykke til!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Menn er ikke alltid særlig gode til å stille åpne spørsmål, typ "hvordan går det med deg og sånn". Så det ville jeg ikke nødvendigvis tatt sjebnetungt. ,) Han kan jo også være opptatt med noe (du nevner ikke om han har barn fra før f eks, - da vil han ikke være like interessert i kontakt, akkurat de dagene han er opptatt, men ta det når det passer for han. Menn er typiske der. ,)

Det kan jo være ekser og alt mulig rart som har kommet inn i bildet. Det behøver ikke bety noe.

MEN, jeg ville nå latt det nå være helt opptil han, og ikke sendt noen flere meldinger. Bortsett fra Snap, hvis det er "løsere". Du går da ikke rundt og venter på han, ikke sant.... ,) Hører du ikke noe innen uken er over, ville jeg nok lagt han litt bak i kartoteket, for en stund, ja. ;)

18f565305df37626b3a8e3681322866f.jpg

Endret av MinkenFox
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville kanskje skrevet: "Godt å høre at du har det bra." Etter det ville jeg ikke ha skrevet noe mer, og da fikk han ta kontakt om han ønsket kontakt. Jeg har blitt såret over å ha vært for ivrig før i kontakt med menn, så aldri igjen. Lurt å verne om seg selv, sin stolthet og verdighet. 

Intiativ og kontakt skal gå begge veier. Viktig. 

Endret av piaisabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...