AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Pleier du å få kaffe på senga, god mat eller pleier du å gjøre noe spesielt? Fortell! Jeg har bursdag i dag og syns dagen går så fort uten at noe som helst spesielt skjer. Er småbarnsmor og jobber fullt, så dagen er fylt opp med jobb og fotballtrening... Anonymkode: 0293b...d75
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Deppe Lever et veldig ensomt liv, og de siste bursdagene har føltes som et rent helvete... Anonymkode: 384df...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Har pleid å gjøre lite på selve dagen med mindre det er en fredag el lørdag, da har det blitt fest. Men nå fremover kommer jeg til å ta med familien ut på restaurant i stedet. Anonymkode: e999d...6b7
Fjaselina Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Kanskje ei skål sjokolade på jobb. Og dersom det passar, ein tur ut for å ete middag. Men det kan like gjerne bli ein takeaway pizza ....
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Gratulerer med dagen! Jeg bor alene og har få nære venner her i byen. Så jeg regner meg at bursdagen min blir feiret alene slik som den har blitt flere år tidligere. Jeg synes egentlig at det går greit. Jeg trives godt i eget selskap, og er flink til å gjøre dagen litt spesiell og fin for meg selv, i stedet for å tenke på alle jeg helst skulle hatt rundt meg den dagen. God mat til alle måltider, snacks, kjøper blomster til leiligheten, unner meg noen nye klær, kjøper en ny bok/film å kose meg med, tar ansiktsmaske etc. Rett og slett lage en perfekt dag (eller kveld, hvis jeg jobber den dagen) med bare tid til meg selv. Anonymkode: 37a6e...e4f 6
Veslefrikk Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier du å få kaffe på senga, god mat eller pleier du å gjøre noe spesielt? Fortell! Jeg har bursdag i dag og syns dagen går så fort uten at noe som helst spesielt skjer. Er småbarnsmor og jobber fullt, så dagen er fylt opp med jobb og fotballtrening... Anonymkode: 0293b...d75 Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært fin selv om den har vært fylt av hverdagsaktiviteter. Hvordan dagen min blir feiret varierer jo litt avhengig om det er helg eller hverdag, men med huset fullt av barn får den aldri forbigå i stillhet . Men stort sett så er den litt som din. Hvis det er i helgen så blir det nok gjort litt mer ut av den.
atropos Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Gratulerer med dagen Her har mannen tatt med seg sin familietradisjon med kringle og gaver på senga om morgenen, så det får jeg, og så pleier vi å spise sushi til middag, for det er middagsfavoritten
Gjest The damned Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Jeg har ikke mange å feire med,men har kjæresten min. I år gikk vi ut og spiste,og reiste etterpå hjem for å spise kake. Jeg var fornøyd jeg,men er egentlig fornøyd så lenge jeg slipper å sitte alene på slike dager.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Har aldri feiret selve bursdagen min, men dagen feires likevel. Jeg har nemlig bursdag på julaften. Får bursdagsgaver på morgenen og julegaver på kvelden. Anonymkode: cdd23...e7a
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Jeg pleier ikke gjøre noe spesielt.
Gjest Bifftomat Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Ikke noe spesielt utenom det jeg gjør alle andre dager resten av året. Er ikke så høytidelig på det med bursdager. Ikke alle bekjente jeg gratulerer heller, men husket heldigvis de viktigste i år.
Gjest Khloe Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 (endret) Drar hjem til foreldrene mine og trøkker trynet spiser middag, kake og får gave, hvis jeg har tid. Har jeg ikke tid kommer de hit, så drar vi ut og spiser sammen. Er student i nabobyen og har bursdag MIDT i den verste eksamenstiden. Men gratulerer dagen! Håper du hvertfall har fått en liten oppmerksomhet og litt god mat Endret 7. september 2016 av Khloe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå