Gå til innhold

Er det utroskap og ha sex med ei annen jente?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer litt på dette, er nygift, men har en fantasi om å kose litt med ei annen jente. Han vet om det, og jeg får lov..Men synes dere andre dette er utroskap? Har funnet ei potensiell ei, har lett ei stund..

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

I mine øyne: JAA!!! (men for å ikke bli for bastant, må jeg jo legge til at hvis du får lov av mannen din, greit nok. Men misforståelser oppstår lett i slike sammenhenger!)

Skrevet

Ser vel ikke helt at det er utroskap om du får lov av mannen din.

Utroskap mener jeg er noe du gjør bak ryggen på partneren din. Noe h*n ikke vet om.

Gjest eminel
Skrevet

Hmm.... ville du sett det som utroskap om mannen din koste med en annen mann???? Det ville jeg gjort...

Gjest Verdande
Skrevet
Lurer litt på dette, er nygift, men har en fantasi om å kose litt med ei annen jente. Han vet om det, og jeg får lov..Men synes dere andre dette er utroskap? Har funnet ei potensiell ei, har lett ei stund..

Nei, selvsagt er det ikke utroskap så lenge mannen din vet om det og synes at det er ok. Utroskap handler ikke om sex, men om svik. Med hans godkjennelse er det ikke noe svik.

Det som er langt mer interessant er om du innrømmer mannen din den samme friheten.

Skrevet

Helt enig med Verdandes analyse av situasjonen! Mye klokt som foregår i hennes hode! :D

Gjest Verdande
Skrevet
Helt enig med Verdandes analyse av situasjonen! Mye klokt som foregår i hennes hode!

:D :D :D

Gjest Missuganda
Skrevet

Jeg viste ikke at man skulle definere utrskap utfra hvilken kjønn man hadde?? :kul::kul:

Gjest Duchess
Skrevet

Nei det er ikke utroskap om mannen din vet om det og har sagt kjør på!

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt sex med en jente uten å si det til typen min først....

JA: han opfattet det som utroskap og det ble mye vondt ut av det. Hadde nok komt en del godt ut av det hvis jeg hadde fortalt om disse fantasiene først-og fått godkjennelse... :(

Skrevet

Men hvorfor synes han det er helt greit?

Får han se på?

Hvis ikke - hva er det da som er så greit med at du har sex med en av samme kjønn?

Skrevet

Å ha sex med en annen person en den du er sammen med, ser jeg på som utroskap.

At det er med en av samme kjønn gjør det i mine øyne ikke mindre utro!

etter ordboka å dømme, som skriver slik:

" utro el. utru

1 bedragerisk, upålitelig

2 som har seksuelt forhold utenfor ekteskapet el. annen fast erotisk forbindelse "

Så er du på en måte ikke utro, så lenge du ikke bedrar din mann, altså så lenge han godtar dette.

Men du har jo ett seksuelt forhold utenfor ekteskapet...

Dette må du og din mann tolke slik det er best for dere tror jeg! Det er dere og deres forhold som settes på spill her, om han sliter med det etterpå! Og hva om du ønsker mer kvinner etterpå`? Har man ikke like stor sjans for å falle for den andre om man er utro med en kvinne? som om man er utro med en mann?

bare tanker fra min side.

Skrevet

Slik som jeg ser det, så er det utroskap når du har sex med en annen person enn partneren- uansett kjønn........

Da selvfølgelig når det skjer bak parteners rygg.

Utroskap er nå egentlig noe forbanna svineri, må jeg si!!

Skrevet

sex med noen andre enn den du er sammen med er utroskap. ingen sammenheng med kjønnet på den man har seg med....

men her har du da fått lov av mannen.....

ville allikevel tenkt meg godt om; hva ville du tenkt og følt hvis han hadde sex med en annen mann??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...