thwrbra85 Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Hei jeg aborterte i juli fyste forsøk våres så har jeg noen tanker om når det fornuftigt å begynne på igjen med sette inn fryse egg ?når har folket inne her begynt på igjen etter abort ?
Frostrose Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Legen min sa at man ikke trengte å vente mer enn en mnd etter SA, så da burde det være grønt lys for deg nå
thwrbra85 Skrevet 7. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2016 Har du vert igjennom fryseforsøk ?men har ikke fått mensen etter aborten tenkte den kommer nå i okt så begynner jeg med tabletter men tenkte ringe klinikken i morra å høre hva dem mener 😊takk får svar
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 21 timer siden, thwrbra85 skrev: Har du vert igjennom fryseforsøk ?men har ikke fått mensen etter aborten tenkte den kommer nå i okt så begynner jeg med tabletter men tenkte ringe klinikken i morra å høre hva dem mener 😊takk får svar Ring klinikken og hør. De kan gi deg svarene på det du lurer på. Anonymkode: 6b836...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå