AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Hei! Har endel løst fett på magen og slikt og vil stramme opp dette og generelt få litt større armer, og tenker å komme igang med calisthenics. Noen tanker? Tror dere at det funker? Tenker å kjøre øvelser som pull ups/dips osv osv. Sikkert 20 forskjellige. Anonymkode: d7476...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Ja det funker! Anonymkode: 8cba8...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det funker! Anonymkode: 8cba8...7c7 Har du testa selv? Anonymkode: d7476...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Ja, og jeg har gått fra litt ekstra fett på magen til litt sixpack på et halvt år! Anonymkode: 8cba8...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, og jeg har gått fra litt ekstra fett på magen til litt sixpack på et halvt år! Anonymkode: 8cba8...7c7 Hvilket program kjørte du og hvor ofte? Anonymkode: 2e84c...8ec
Charmander Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Det fungerer for å bygge styrke og muskler, men det er ikke den mest effektive måten å bygge (hypertrofi) på. Da ville jeg kjørt en blanding av powerlifting og bodybuilding stil, men calisthenics fungerer absolutt og du kan bli veldig sterk av det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Så absolutt, men treningsvitenskap gjelder her også. Det finnes mye " broscience" ute å går. Lek og moro er gøy det, men ikke glem basic. Strickt Diamondpushup og pseudo planche pushups er bedre enn superman og 180 pushup. Konsentrert Falsegrip mucleup er bedre enn kip mucleup , stepping eller 360 på stanga. kryp før du kan løpe. Dips, chins, planken, squats/utfall og pushups Selv kom jeg så langt som til håndstående på høybaren , men det var i dips, ironcross , sakte ring mucleup og planche jeg fikk den råeste styrken. ikke overtren, husk restutisjon og kosthold. Ha det gøy. Anonymkode: c6f23...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 10 timer siden, Charmander skrev: Det fungerer for å bygge styrke og muskler, men det er ikke den mest effektive måten å bygge (hypertrofi) på. Da ville jeg kjørt en blanding av powerlifting og bodybuilding stil, men calisthenics fungerer absolutt og du kan bli veldig sterk av det. Er det noen spesielle øvelse du vil si er mer effektive enn andre øvelser? Har jo ikke så megamye utsyr hjemme heh. Anonymkode: 2e84c...8ec
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så absolutt, men treningsvitenskap gjelder her også. Det finnes mye " broscience" ute å går. Lek og moro er gøy det, men ikke glem basic. Strickt Diamondpushup og pseudo planche pushups er bedre enn superman og 180 pushup. Konsentrert Falsegrip mucleup er bedre enn kip mucleup , stepping eller 360 på stanga. kryp før du kan løpe. Dips, chins, planken, squats/utfall og pushups Selv kom jeg så langt som til håndstående på høybaren , men det var i dips, ironcross , sakte ring mucleup og planche jeg fikk den råeste styrken. ikke overtren, husk restutisjon og kosthold. Ha det gøy. Anonymkode: c6f23...c5d https://www.youtube.com/watch?time_continue=103&v=sxCeGmVWNw0 Denne videoen har jo mange bra øvelser som ab delte ovenfor. Tanker? Må vel kanskje ha noe utstyr også? Kan ikke bare trene situps og planken lissom. Anonymkode: 2e84c...8ec
Charmander Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen spesielle øvelse du vil si er mer effektive enn andre øvelser? Har jo ikke så megamye utsyr hjemme heh. Anonymkode: 2e84c...8ec Ville gjort body-squats og Pushups (decline pushups, smalt grep, bredt). Har et ab-wheel har hjemme som jeg bruker nå og da, men utenom det så foretrekker jeg å trene et sted hvor de har vekter og hantler. :-)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 42 minutter siden, Charmander skrev: Ville gjort body-squats og Pushups (decline pushups, smalt grep, bredt). Har et ab-wheel har hjemme som jeg bruker nå og da, men utenom det så foretrekker jeg å trene et sted hvor de har vekter og hantler. :-) Pushups og slikt, har det noen effekt da? Tenker selv å kjøpe en pull ups stang slik at jeg kan gjøre det hjemme. AB wheel er vel for å få tydeligere abs? Eller? Anonymkode: 2e84c...8ec
Charmander Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pushups og slikt, har det noen effekt da? Tenker selv å kjøpe en pull ups stang slik at jeg kan gjøre det hjemme. AB wheel er vel for å få tydeligere abs? Eller? Anonymkode: 2e84c...8ec Ab wheel er for å styrke kjernemuskulaturen, om du får synlige magemuskler avhenger mer av din fettprosent. Pushups hjelper for styrke i bryst og triceps, pull ups er bra for biceps og rygg. Pushups har god effekt.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Charmander skrev: Ab wheel er for å styrke kjernemuskulaturen, om du får synlige magemuskler avhenger mer av din fettprosent. Pushups hjelper for styrke i bryst og triceps, pull ups er bra for biceps og rygg. Pushups har god effekt. Hva tenker du om denne treningen? Jeg har endel fett/valker på magen, men er slank. Er bare magen som er problemet. Tror du at hvis jeg gjør disse øvelsene ovenfor så vil magen min se mye strammere ut enn like løs som den er nå? Må vel spise mye proteiner itillegg vel? Anonymkode: 2e84c...8ec
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14 Skrevet 9. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om denne treningen? Jeg har endel fett/valker på magen, men er slank. Er bare magen som er problemet. Tror du at hvis jeg gjør disse øvelsene ovenfor så vil magen min se mye strammere ut enn like løs som den er nå? Må vel spise mye proteiner itillegg vel? Anonymkode: 2e84c...8ec Flere? Anonymkode: 2e84c...8ec
Charmander Skrevet 9. september 2016 #15 Skrevet 9. september 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om denne treningen? Jeg har endel fett/valker på magen, men er slank. Er bare magen som er problemet. Tror du at hvis jeg gjør disse øvelsene ovenfor så vil magen min se mye strammere ut enn like løs som den er nå? Må vel spise mye proteiner itillegg vel? Anonymkode: 2e84c...8ec Du vil iallfall ikke ha vondt av det. Du ser jo hvordan de som driver med det ser ut? Spise sundt, og vær i kaloriunderskudd om du vil ha synlige mageruter.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #16 Skrevet 9. september 2016 24 minutter siden, Charmander skrev: Du vil iallfall ikke ha vondt av det. Du ser jo hvordan de som driver med det ser ut? Spise sundt, og vær i kaloriunderskudd om du vil ha synlige mageruter. Hva om jeg spiser normalt med kalorier - verken mindre eller over og trener calishenics, vil jeg få en mer strammere mage tror du? Anonymkode: 2e84c...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå