Gå til innhold

Vippe-extentions: Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer sterkt å ta vippe-extentions, da mine egne vipper både er korte, ikke så tette,samt at de faller veldig lett av ved sminkefjerning. Jeg kommer selvfølgelig til å sjekke hvilke aktører på markedet som er seriøse før jeg gjør dette. Er det noen som har erfaringer å dele fra egen bruk av extentions? Ser de helt katastrofale ut rett før de må byttes? Og ødelegger de dine egne vipper i lang tid fremover? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vippe-extensions i litt over et halvt år og elsket det! (Tok dem nylig av pga graviditet og problemer med ryggligging over tid;p) Fylte på hver 3-4 uke. Vippene så litt stusselige ut i dagene før etterfyll, men fortsatt fine. Mine vipper tok ingen skade av det. Det er avgjørende å gjøre en god jobb i forkant, med å velge ut en seriøs vippeteknikker som ikke overfyller eller bruker dårlige produkter. Alfa omega! Vippene skal glatt på igjen etter fødsel :) 

Anonymkode: 26ddd...261

Skrevet

Hei, tok hos en av de mest populære stedene i Oslo. Stiv pris, men veldig vakkert. Dessverre mistet jeg mye vipper og vippene mine ble bøyd i forskjellige retninger etterpå. Tok noen mnd før de kom til normalen etter jeg fjernet dem. Mistet nok over gj.snitt mange. Hadde volum vipper, så ble fort litt merkelig når man mister vipper kun ett sted. Vet ikke om jeg gjør det igjen.

Anonymkode: 81e31...648

Skrevet

Takker for svar hittil ☺ Tilleggsspørsmål: Er det noen som har prøvd vippeserum og vet om det funker? 

Skrevet

Jeg har 3uker gamle volumvipper på 😊 De er fremdeles fine! Første gangen jeg gjør det. Er sykt fornøyd. Helt ubeskrivelig følelse første gangen jeg så meg i speilet etter timen 😍 Man føler seg virkelig så mye penere ! 

Anonymkode: c90fd...782

Skrevet
3 minutter siden, Arabella3 skrev:

Takker for svar hittil ☺ Tilleggsspørsmål: Er det noen som har prøvd vippeserum og vet om det funker? 

Jeg holder meg unna vippeextensions, jeg syns det er litt småharry egentlig, og ser unaturlig ut. Og så dyrt, og skadelig på vippene.

Jeg bruker iGlow vippeserum nå, og det funker! Brukt det i 4 uker, og de har blitt lengre. De sier man ser resultater etter 3-8 uker, så jeg er veldig fornøyd. Må bare være tålmodig, jeg var redd det ikke funket, men man må gi det noen uker før man ser tydelig resultat :) 

Anonymkode: 7a2f2...56f

Skrevet

Har prøvd to forskjellige vippeserumer. Stimulash og neulash. Ingen fungerte på meg dessverre. Men vippe extensions! Fy søren, det er jeg glad for at jeg prøvde ut! Ba om å få et naturlig uttrykk og jeg ble veldig fornøyd. :) har forsøkt to forskjellige steder her jeg bor, og den ene var desidert best. Hos den første opplevde jeg at vippene falt av ujevnt og samtidig spriket litt. De holdt vel i 3 uker før jeg måtte ha påfyll. Hos hun andre holdt vippene i 5 uker!! Og jeg kunne sikkert gått ei uke til før jeg måtte ha fyllt på. I tillegg falt de av mer naturlig og jevnt og ingen vipper som pekte i ulike retninger. Hun var veldig flink. Så jeg vil anbefale å forsøke ulike plasser. :) jeg bruker 3D vipper i lengde 12/13. Ei annen har lengder 10/11 og jeg så ikke at hun hadde extensions før hun sa det, så de var veldig naturlig og fine. Det er mange flere som har det enn man skulle tro.

Anonymkode: 4a19f...73b

Skrevet

Forresten. Noen over skrev at extensions er skadelig for vippene, men det er de altså ikke. Finner man en seriøs plass så gjør de jobben ordentlig og da skal man ikke få skader på vippene. Enkelte opplever at vippene ser bedre utetterpå da de slipper å bli herjet med hver kveld i sminkefjerningsprosessen. Men bruker man tunge, lange vipper anbefales det å ta pauser innimellom. :)

Anonymkode: 4a19f...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...