Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å jåle meg litt, med en zirkon(diamant) på tanna. Men hvor får man kjøpt det? Lite utvalg hos tannlegen, tips om å høre hos gullsmed. Noe de ikke har inne. Har også fått tips om å se i en Glitter butikk. Men er det holdbart? Er det kanskje noen som har erfaring eller tips om hvor man kan finne sånt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Det hadde jeg på tanna i 1999! Er det fortsatt noe som folk vil ha. Jøss.. men du finner det i negleavdelingen på f.eks vita.. sånne små steiner til å ha på neglene..

Skrevet
39 minutter siden, Gumman87 skrev:

Oi! Det hadde jeg på tanna i 1999! Er det fortsatt noe som folk vil ha. Jøss.. men du finner det i negleavdelingen på f.eks vita.. sånne små steiner til å ha på neglene..

Samme her :laugh:

Fikk satt det på hos kjeveortopeden med reguleringslim. Hadde den i 10 år, da fikk jeg tannlegen til å fjerne den. Måtte nesten bruke hammer og spett. Vannvidd.

Anonymkode: 16d8f...586

• Liker 1
Gjest Pistasjnøtt
Skrevet

Husker jeg hadde sånn for mange år siden :) 
Fikk kjøpt og satt den på hos hudpleiesalong.

Skrevet
Den ‎07‎.‎09‎.‎2016 at 17.11, Smurfine29 skrev:

Har bestemt meg for å jåle meg litt, med en zirkon(diamant) på tanna. Men hvor får man kjøpt det? Lite utvalg hos tannlegen, tips om å høre hos gullsmed. Noe de ikke har inne. Har også fått tips om å se i en Glitter butikk. Men er det holdbart? Er det kanskje noen som har erfaring eller tips om hvor man kan finne sånt? :)

Hei, snakk med tannlegen din om han/hun har noen tips til hvor du kan få tak i litt mer utvalg av diamanter til tanna/tennene. Jeg kjenner ei som har diamant på tanna, og hun har fått det av tannlegen sin. Den diamanten var veldig fin. Jeg er ganske så sikker på at du kommer til å få hjelp av tannlegen din, eller så kan du søke litt på nettet og se om det hjelper! :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...