AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg har en anonym konto på Instagram, dvs. en konto med brukernavn som ikke inneholder navnet mitt, og jeg har ikke oppgitt navnet mitt i den lille teksten under profilbildet. Jeg har ikke koblet facebook til instagram. Jeg ønsker helst å forbli anonym, men så ble jeg plutselig fulgt av en av vennene mine irl, og så ser jeg at jeg får opp forespørsler om jeg ønsker å følge folk jeg er venner med på facebook. Da er jeg vel ikke så anonym lenger som jeg tenkte. Men jeg får samtidig ikke opp navnet mitt når jeg søker i søkefeltet. Noen som vet hvordan jeg kan bli mer anonym på instagram igjen? Anonymkode: 2f594...98e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Jeg er anonym også. Profilbildet er en blomst. Jeg har mange følgere. Nå har jeg ikke private bilder der, men bilder som går på mine interesser. Er heller ikke knyttet opp til Facebook. Når jeg ser kjente legger meg til, så sperrer jeg de. Noen bilder er tatt i nærmiljøet. Og vil rett og slett være privat. Jeg har også en hobby mange ikke vet om. Mange har samme hobby, men det er folk i andre skandinaviske land. De bilder jeg legger ut, finner du ikke på Facebook eller bloggen min. Anonymkode: 9d1ed...6f3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Jeg skjønner at vi bruker Instagram på samme måte Ab over. Men er det noen som vet noe mer om hvordan jeg kan unngå at mine venner på facebook får opp instagram-profilen min som forslag til noen de kan følge på instagram? Er instagram og facebook-kontoen min koblet sammen likevel, selv om jeg ikke har aktivert den funksjonen? Det er jo facebook som eier IG, ser jeg. Anonymkode: 2f594...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå