AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Ja, hvorfor? Ser det skjer hele tiden her på KG, at dere ikke gidder å svare på det som det blir spurt om i hovedinnlegget. Er det en slags stimuli ved å svare bare på det man finner interessant å svare på, selv om det er en avsporing? Eller kanskje er det stimulerende nettopp å avspore, ofte ser man jo at svarene er nedsettende og ikke akkurat behjelpelige. Skriver "dere" for å prøve å åpne øynene til dere som skal føle dere truffet... Anonymkode: 8b920...a17 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Bryr meg ikke. Jeg svarer slik jeg vil svare Anonymkode: 3a59b...a48 1
ispinne Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Lurer jeg også på. Og så er det veldig interessant at enkelte tror de vet akkurat hva som skjer i TS sitt liv, som om de kjenner personen inn og ut. Eller f.eks. snur om alt til det negative og tror det verste i folk. Er så unødvendig. 3
Honey Dew Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 (endret) Fra spøk til kanon. En må tåle at folk diskuterer i en tråd en har startet opp, selv om man ikke får de svarene en ønsker. Av og til avsporer det, javel, men da er det bare å rapportere Endret 8. september 2016 av Tekola 2
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Har fått høre at jeg avsporer selv,men det kan liksom være fort gjort når en reagerer på argumenter som kommer opp. Jeg prøver likevel å svare eller kommentere på Hi i tillegg. Fort gjort å rote seg litt bort da det skrives ting en reagerer på,men er enig med deg at en bør jo ha fokus på HI.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 (endret) 16 timer siden, Honey Dew skrev: Fra spøk til kanon. En må tåle at folk diskuterer i en tråd en har startet opp, selv om man ikke får de svarene en ønsker. Av og til avsporer det, javel, men da er det bare å rapportere Bare å raporertere? du vet veldig god at moderingen her er, ja.... utrlig dårlig, det nytter ikke å raportere desverre, men jeg skjønner hva ts snakker om, ikke at man ikke for de svarene man er ute etter, men at folk begynner om noe annet, så fra spøk til kanoen, så skullle jeg ønske folk hva flinkere å lese, og ta til seg forklaringer til ts. Anonymkode: a24d7...8ee Endret 8. september 2016 av Tekola 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Har fått høre at jeg avsporer selv,men det kan liksom være fort gjort når en reagerer på argumenter som kommer opp. Jeg prøver likevel å svare eller kommentere på Hi i tillegg. Fort gjort å rote seg litt bort da det skrives ting en reagerer på,men er enig med deg at en bør jo ha fokus på HI. Noen folk MÅ svare bare de blir sitert, og skal ha siste ordet. Anonymkode: a24d7...8ee
Honey Dew Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bare å raporertere? du vet veldig god at moderingen her er, ja.... utrlig dårlig, det nytter ikke å raportere desverre, men jeg skjønner hva ts snakker om, ikke at man ikke for de svarene man er ute etter, men at folk begynner om noe annet, så fra spøk til kanoen, så skullle jeg ønske folk hva flinkere å lese, og ta til seg forklaringer til ts. Anonymkode: a24d7...8ee Når jeg har rapportert innlegg og tråder som jeg mener strider med regelverket til kg, har 99,9 % blitt slettet. 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev: Når jeg har rapportert innlegg og tråder som jeg mener strider med regelverket til kg, har 99,9 % blitt slettet. Da er nok du en av du favoritt brukerene, jeg rapportere ikke lengre, og det er faktisk bare å lese de flere trådene om dette på ris og spørsmål, at det er ganske mange som opplever dette. Anonymkode: a24d7...8ee
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Takk til alle svar, også dere som skriver ironiske kommentarer og vil le av det. Det er liksom noe ironisk ved akkurat den ironien. Anonymkode: 8b920...a17 2
Gjest ti10 Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Det er nok noen reelle avsporinger ute og går, men jeg skjønner jo at folk ikke svarer direkte på ts sine spørsmål i innlegg som følgende: Jeg er 1,75 høy og veier 45 kg. Er jeg tjukk? Har typen min rett når han sier jeg er tjukk? Hvordan kan jeg bli tynnere? Eller slik som dette: Samboeren min kaller meg dum, feit og stygg. Overreagerer jeg når jeg blir lei meg? Hva kan jeg gjøre for ikke å bli lei meg av sånt? Osv, osv, osv.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Er ikke dette litt av sjarmen med KG da? For min del humrer jeg meg over de som tar alt så blodseriøst og kjefter på andre for morsomheter. Anonymkode: 3eb91...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette litt av sjarmen med KG da? For min del humrer jeg meg over de som tar alt så blodseriøst og kjefter på andre for morsomheter. Anonymkode: 3eb91...9d6 Humrer jeg meg over? Beklager avsporing. Anonymkode: d8abc...4de
Minitroll Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Jeg er en av de som av og til fjaser og ødelegger tråder, men dette er mest når jeg tenker at det er en fullstendig meningsløs tulletråd. Tror nok de fleste ønsker å hjelpe der hvor det åpenbart er et reelt ønske om råd i en vanskelig situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Det finnes nok en god del tullinger, rundt omkring ja. For eksempel dersom en person har havnet på sykehus, og man blir sykmeldt en god stund etterpå. Så oppretter man en tråd her på Kvinneguiden og spør om det er noe viktig man må huske på angående papir-arbeid, NAV og / eller arbeid. Da kommer det noen tullinger som begynner å spørre og grave om alt mulig unødvendig tullball. Hvor mange dager / netter var du på sykehus? Hva slags mat og drikke fikk du der? Fikk du masse besøk, mens du var innlagt der? Hvor mange sykepleiere / leger osv var du i kontakt med? De gidder overhodet ikke å svare på noe av det tråd-starter lurer på. De har sikkert ikke peiling uansett, så de kunne like greit at holdt seg unna hele tråden. Men enkelte idioter er så forbanna nysgjerrige, og vil helst rulle seg i andre menneskers liv og skader. Anonymkode: 7e054...1db 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 Dere mener selv at folk skriver tulletråder der det som skrives bare er fjas, men selv skriver dere i disse trådene bare tulleinnlegg og fjas. Makes a shitload of sense... Not... Anonymkode: 8b920...a17
Gjest Tekola Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, tull, avsporinger og svar til dette. Tekola, forumansvarlig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #18 Skrevet 8. september 2016 Jeg skriver ikke det TS ønsker å høre, men det TS trenger å høre. Av og til skriver TS et meterlangt innlegg hvor det legges opp til hva TS ønsker svaret skal være, og så er det gjerne én viktig detalj som endrer alt. Anonymkode: b35df...9b9 1
fuglekvitter__ Skrevet 18. september 2016 #20 Skrevet 18. september 2016 (endret) Den 07.09.2016 at 15.57, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor? Ser det skjer hele tiden her på KG, at dere ikke gidder å svare på det som det blir spurt om i hovedinnlegget. Er det en slags stimuli ved å svare bare på det man finner interessant å svare på, selv om det er en avsporing? Eller kanskje er det stimulerende nettopp å avspore, ofte ser man jo at svarene er nedsettende og ikke akkurat behjelpelige. Skriver "dere" for å prøve å åpne øynene til dere som skal føle dere truffet... Anonymkode: 8b920...a17 Det sto i en annen diskusjon her at det var åpenbart at det var trolling, eller tull så det kan være grunnen? Ellers ser jeg innimellom at man får kjeft fordi man svarer ærlig på noe her inne. Da har man sporet av, er trangsynt og alt mulig av hersketeknikker havner inn i diskusjonen. Man kan kanskje ikke alltid få svaret man ønsker seg av alle her inne - og så lenge man er saklig så er det litt rart å bli direkte sinna hvis man er uenig med trådstarteren. Når jeg tenker meg om så er det jeg leser her inne 70% trolling, eller drittslenging. Det er sjeldent diskusjonene er noe som kan kalles å diskutere. Det eneste steder hvor det er litt seriøst er vel inne på politikk-siden. Endret 18. september 2016 av fuglekvinnen__ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå