AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Tok taxi hjem på natten for en tid tilbake etter å ha vært på fest, taxisjåføren var en utenlandsk mann i 40 åra. Han la hånden på låret mitt og og fortalte hvor mye han elsker å slikke norske fitter... Ikke nok med der så fortalte han meg også at peniser hans var veldig stor og satt å holdt seg i skrittet under hele kjøreturen. Ganske kvalm spør du meg, på et tidspunkt ble jeg redd da han sakket av farten og ba han pent om å ikke gjøre noe med meg. Kom meg helskinnet hjem og tåler faktisk en del så har ikke gjort noe videre med sen saken. Men hvor mange er det som har opplevd lignende episoder når de har tatt taxi hjem samtidig som de har vært beruset? Anonymkode: 49757...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Nei. Meld det inn. Skriv ned tidspunkt og hvor du tok taxi til og fra, og meld det inn til taxi selskapet. Anonymkode: bfece...a0e 17
Gjest Raiu Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Meld det inn til selskapet! Såklart det ikke er vanlig. Man hører mye om slikt men har ikke opplevd det selv, og jeg har tatt mye taxi.
Druid Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Sånt skal ALLTID meldes til selskapet, uten unntak. 11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Har dessverre også vært borti en del slike episoder.. Blitt så vanvittig skremt, tar nå ikke taxi alene på nattestid. Punktum. Synd det skal være slik Anonymkode: d68f3...0f1 2
Druid Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dessverre også vært borti en del slike episoder.. Blitt så vanvittig skremt, tar nå ikke taxi alene på nattestid. Punktum. Synd det skal være slik Anonymkode: d68f3...0f1 Det er jo selvfølgelig at det blir sånn når de som opplever dette ikke sier i fra!!! Hvordan tror dere de skal bli avslørt og tatt ut av tjeneste når dere bare aksepterer og klager på nett? 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Kan det være fordi såpass mange jenter tilbyr seg å betale drosjeturer in natura? En kompis av meg jobber som drosjesjåfør og sier han nå og da blir tilbudt feks BJ eller håndjager av jenter som er blakke og tilbyr in natura-tjenester for drosjeturen.. Anonymkode: f3472...e17
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være fordi såpass mange jenter tilbyr seg å betale drosjeturer in natura? En kompis av meg jobber som drosjesjåfør og sier han nå og da blir tilbudt feks BJ eller håndjager av jenter som er blakke og tilbyr in natura-tjenester for drosjeturen.. Anonymkode: f3472...e17 Er neppe mange jenter som gjør det. Men her blir jamen ansvaret lagt over på kvinnene - igjen! Anonymkode: 8d571...3f3 23
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Jeg har opplevd det i Oslo av en utlending fra Afrika som kjørte meg hjem etter en kveld ute, utolig ubehagelig og ekkelt siden han også visste hvor jeg bodde. Anonymkode: ec1df...cf5 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok taxi hjem på natten for en tid tilbake etter å ha vært på fest, taxisjåføren var en utenlandsk mann i 40 åra. Han la hånden på låret mitt og og fortalte hvor mye han elsker å slikke norske fitter... Ikke nok med der så fortalte han meg også at peniser hans var veldig stor og satt å holdt seg i skrittet under hele kjøreturen. Ganske kvalm spør du meg, på et tidspunkt ble jeg redd da han sakket av farten og ba han pent om å ikke gjøre noe med meg. Kom meg helskinnet hjem og tåler faktisk en del så har ikke gjort noe videre med sen saken. Men hvor mange er det som har opplevd lignende episoder når de har tatt taxi hjem samtidig som de har vært beruset? Anonymkode: 49757...e7e Var det pirattaxi? De som driver seriøst gjør ikke sånt da, og det ikke gøyt for de som er seriøse å bli feid under en kam. Jeg har hørt mange som har dårlige erfaringer med utenlandske sjåfører. Jeg vil anbefale at du alltid sitter bake med en sånn drosje, ta bilde av bilnr før du setter deg inni og send til dine nærmeste venner at du tar taxi fra der og der og skal dit. Ha tlf i hånda, om det skulle skje noe så er du kjapp med å ringe etter hjelp, evnt. stikke av! Kvinner børikke ta taxi alene om natten...i alle fall ikke pirattaxi! De som har drosjeløyve er redd for å miste løyvet sitt om de driver med tull, pirattaxier, har ikke noe løyve de kan risikere... de er jo allerede en lovbryter, så hvorfor ikke bi en seksuallovbryter i samme slengen? Anonymkode: 8a150...d1c
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Nei det er ikke vanlig, det må du anmelde NÅ
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 22 minutter siden, Druid skrev: Det er jo selvfølgelig at det blir sånn når de som opplever dette ikke sier i fra!!! Hvordan tror dere de skal bli avslørt og tatt ut av tjeneste når dere bare aksepterer og klager på nett? Hva får deg til å tro at jeg ikke har meldt inn saken(e)? Min erfaring er at man blir mistrodd og mistenkeliggjort til det ydmykende. Jaja, god vane å bli kvitt! Dyrt og jævlig Anonymkode: d68f3...0f1 3
Druid Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er neppe mange jenter som gjør det. Men her blir jamen ansvaret lagt over på kvinnene - igjen! Anonymkode: 8d571...3f3 Jo, det er faktisk deprimerende vanlig. Jeg har relasjoner til ett stort taximiljø og det regnes som ett problem som er så alvorlig at det diskuteres. 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Det er jo klart at du må rapportere det inn. Det kan godt være at du taklet det bra, men hva med andre unge kvinner som skal sitte i taxien med denne mannen? Tenker du ikke lengre enn din egen opplevelse? Anonymkode: 3bd53...fe2 1
Druid Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at jeg ikke har meldt inn saken(e)? Min erfaring er at man blir mistrodd og mistenkeliggjort til det ydmykende. Jaja, god vane å bli kvitt! Dyrt og jævlig Anonymkode: d68f3...0f1 Gikk ut i fra det når du skrev at du ga opp å bruke taxi. Er ekstremt overasket over at du ble behandlet slik av taxisentralen, og er nesten lysten til å vite hvilken det var, så det ikke er en av de jeg har kontakt med. Jeg kjenner ingen sentralt i taxinæringen som ikke er klar over problemet og som ikke ønsker å få løst det, og det er 110% avhengig av kundekommunikasjon. Så instillingen du har blitt med er under all kritikk 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 19 minutter siden, Druid skrev: Gikk ut i fra det når du skrev at du ga opp å bruke taxi. Er ekstremt overasket over at du ble behandlet slik av taxisentralen, og er nesten lysten til å vite hvilken det var, så det ikke er en av de jeg har kontakt med. Jeg kjenner ingen sentralt i taxinæringen som ikke er klar over problemet og som ikke ønsker å få løst det, og det er 110% avhengig av kundekommunikasjon. Så instillingen du har blitt med er under all kritikk Overrasket selv også, underlig holdning overfor egne kunder. Deler gjerne for andres sikkerhet - det gjelder både taxi sør og Agder taxi. Anonymkode: d68f3...0f1
Beach Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Nei, det er overhodet ikke vanlig. Jeg har tatt taxi hundrevis av ganger, og kun en gang har jeg sittet på med en sjåfør som var noe ubehagelig. Dette var i utlandet. Han sa jeg kunne ta visittkortet hans i tilfelle jeg trengte sjåfør i fremtiden, også sa han noe om at betaling kunne gjøres på mange måter - penger var ikke alt. Det uten at jeg hadde nevnt noe om penger.... Slik jeg forstod det hintet han til seksuelle tjenester.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Dette skjedde noen uker tilbake.... Kanskje jeg skal rapportere det inn da? Men ønsker ikke å få noe videre med saken utover det. Men det vil jo sikkert bare bli ord mot ord. Har ikke kvitteringen lenger, men skal sjekke nettbanken nå for å finne tidspunkt og hvilket selskap det var. Det som er litt ubehagelig er jo st sjåføren vet ko hvor jeg bor iom at han har kjørt meg hjem... Jeg kommer ihvertfall til å finne en kvinnelig sjåfør neste gang! TS Anonymkode: 49757...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det pirattaxi? De som driver seriøst gjør ikke sånt da, og det ikke gøyt for de som er seriøse å bli feid under en kam. Jeg har hørt mange som har dårlige erfaringer med utenlandske sjåfører. Jeg vil anbefale at du alltid sitter bake med en sånn drosje, ta bilde av bilnr før du setter deg inni og send til dine nærmeste venner at du tar taxi fra der og der og skal dit. Ha tlf i hånda, om det skulle skje noe så er du kjapp med å ringe etter hjelp, evnt. stikke av! Kvinner børikke ta taxi alene om natten...i alle fall ikke pirattaxi! De som har drosjeløyve er redd for å miste løyvet sitt om de driver med tull, pirattaxier, har ikke noe løyve de kan risikere... de er jo allerede en lovbryter, så hvorfor ikke bi en seksuallovbryter i samme slengen? Anonymkode: 8a150...d1c Var ikke pirattaxi. TS Anonymkode: 49757...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde noen uker tilbake.... Kanskje jeg skal rapportere det inn da? Men ønsker ikke å få noe videre med saken utover det. Men det vil jo sikkert bare bli ord mot ord. Har ikke kvitteringen lenger, men skal sjekke nettbanken nå for å finne tidspunkt og hvilket selskap det var. Det som er litt ubehagelig er jo st sjåføren vet ko hvor jeg bor iom at han har kjørt meg hjem... Jeg kommer ihvertfall til å finne en kvinnelig sjåfør neste gang! TS Anonymkode: 49757...e7e Meld det inn uansett. Om du ikke blir trodd har du i alle fall sagt fra, og om han da får noen flere klager på slikt så vet selskapet om det og de som klager senere står sterkere. Anonymkode: bfece...a0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå