Gå til innhold

Hva er årets høst/vinterjakke til jente 20 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å overraske datteren min med en fin høst/vinterjakke, ønsker tips i alle prisklasser. Aner ikke hva som er in i år, da jeg er ganske urgammel 😂

Anonymkode: c978b...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk svart eller beige trenchcoat. Går aldri av moten.

Anonymkode: 0f834...173

Skrevet

Kan hun ikke bruke den samme jakken hun har brukt de siste årene? 

Anonymkode: da131...398

• Liker 2
Skrevet

Umulig å svare på...

Hva liker datteren din, da? Er hun ei som bruker klassisk stil med kåpe og twed eller er hun mer en Parajumpers-type? Kanskje hun er mest glad i allværsjakker eller er den sporty typen som foretrekker Norrøna?
Min 20-åring hadde steilet om jeg hadde kjøpt Parajumpers eller lignende tjukke jakker med pels, mens hun hadde elsket meg for en fargerik sportsjakke fra Bergans eller Norrøna. Trenchcoat tror jeg ikke hun vet hva er en gang....

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo an på stilen hennes.

Anonymkode: ba391...68a

Skrevet

Ville spurt henne selv jeg, veldig lett å bomme på sånne ting. Og om du først skal bruke flere tusen på en jakke ville jeg forsikret meg om det var en hun ville ha (de mest populære jakkene er ofte også veldig dyre)

Anonymkode: 48618...993

Skrevet

Vi har hatt dårlig råd de siste årene og hun har egentlig ikke vært så opptatt av klær. De få kronene hun/vi har hatt til overs har gått til hobbyen hennes. Nå har jeg arvet noen penger og hadde lyst å overraske henne med en ny jakke (tenkte å deponere slik hun kan ev bytte inn om det ikke faller i smak) 

Skrevet

Som andre skriver kommer det jo helt an på klesstilen hennes. Jeg, for min del, elsker klassiske og feminine plagg, men flere av mine venner har en mer sporty stil. Vi er alle rundt 20-23 år. Jeg forstår at du vil gi henne en overraskelse, men hva med å gi henne et selvlagd gavekort (som spesifiserer summen hun kan bruke) samt ta initiativ til å tilbringe en dag med henne der hun velger ut en jakke? Det er litt kjedelig dersom det er totalt bomkjøp og hun har vansker med å fortelle at den ikke falt helt i smak. 

Anonymkode: 07008...0ba

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å overraske datteren min med en fin høst/vinterjakke, ønsker tips i alle prisklasser. Aner ikke hva som er in i år, da jeg er ganske urgammel 😂

Jeg ville gått for noe som var "tidløs". Og siden jeg er motstander av pels,dun osv vil jeg anbefale fjällreven. Da har hun en jakk i mange år frem over. Jeg starter vel på 4 eller 5 sesongen med min.

Anonymkode: 41f8c...952

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt dårlig råd de siste årene og hun har egentlig ikke vært så opptatt av klær. De få kronene hun/vi har hatt til overs har gått til hobbyen hennes. Nå har jeg arvet noen penger og hadde lyst å overraske henne med en ny jakke (tenkte å deponere slik hun kan ev bytte inn om det ikke faller i smak) 

Jeg hadde nok heller invitert henne med ut for å kjøpe vinterjakke og spise en deilig lunch. En jakke til flere tusen kroner og som hun skal ha i flere år, bør både passe perfekt og være etter hennes ønske. Ikke sett henne i en lojalitetskonflikt hvor hun ender opp med en jakke hun kanskje ikke liker, men som hun ikke tør å si i fra om fordi hun vet at du har gjort alt for å glede henne.

Ideen din er veldig god, men lag heller en kjempekoselig dag ut av det. Hun kommer til å elske deg for det du gjør for henne! 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk svart eller beige trenchcoat. Går aldri av moten.

Anonymkode: 0f834...173

Trenchcoat er da ikke vinterjakke

Anonymkode: 4ff52...7bc

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvor gammel er datteren din?

Skrevet
23 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor gammel er datteren din?

Ts har skrevet det i trådtittelen

Anonymkode: 41f8c...952

Skrevet

Det kommer som tidligere nevnt an på hvordan stilen hennes er, men jakkene fra Ganni, By Malene Birger, Filippa K slår som regel alltid bra an. Massimo Dutti og COS for litt rimeligere pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...