AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Ei fortalte meg at når hun får besøk i sitt hus, så kommer en venninne og kritiserer henne hver dag p.g.a putevalget hennes. Er det noe å reagere så sterkt på? Hun diskuterer det som om det nesten var tredje verdenskris, om hvorfor hun kritiserer puta og jeg svarte: Er det virkelig så farlig? Hvis noen kom til deg og kritiserte din pute, ville du blitt så irritert eller sint da? Anonymkode: 99233...9a6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Folk kommer ikke inn i mitt hus å forteller hva jeg gjør galt, enkelt å greit. Hvorfor skal det bry folk om jeg har neongrønne eller blå puter?? Anonymkode: abc37...bd2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Noen mennesker er enkle til sinns og blir sinte over små ting. Det er som å være litt intellektuelt tilbakestående. Men vi må nesten akseptere at noen folk er sånn Anonymkode: 34094...523
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk kommer ikke inn i mitt hus å forteller hva jeg gjør galt, enkelt å greit. Hvorfor skal det bry folk om jeg har neongrønne eller blå puter?? Anonymkode: abc37...bd2 Det er det jeg lurte på. Fordi noen har opplevd det. Anonymkode: 99233...9a6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei fortalte meg at når hun får besøk i sitt hus, så kommer en venninne og kritiserer henne hver dag p.g.a putevalget hennes. Er det noe å reagere så sterkt på? Hun diskuterer det som om det nesten var tredje verdenskris, om hvorfor hun kritiserer puta og jeg svarte: Er det virkelig så farlig? Hvis noen kom til deg og kritiserte din pute, ville du blitt så irritert eller sint da? Anonymkode: 99233...9a6 En veldig rar og ganske uforståelig setning. Hva mener du egentlig? Anonymkode: 959ac...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå