Gå til innhold

Å bli oppgitt eller irritert p.g.a en ting i hjemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei fortalte meg at når hun får besøk i sitt hus, så kommer en venninne og kritiserer henne hver dag p.g.a putevalget hennes.
Er det noe å reagere så sterkt på? Hun diskuterer det som om det nesten var tredje verdenskris, om hvorfor hun kritiserer puta og jeg svarte: Er det virkelig så farlig?

Hvis noen kom til deg og kritiserte din pute, ville du blitt så irritert eller sint da?

Anonymkode: 99233...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kommer ikke inn i mitt hus å forteller hva jeg gjør galt, enkelt å greit. Hvorfor skal det bry folk om jeg har neongrønne eller blå puter?? 

Anonymkode: abc37...bd2

Skrevet

Noen mennesker er enkle til sinns og blir sinte over små ting. Det er som å være litt intellektuelt tilbakestående. Men vi må nesten akseptere at noen folk er sånn

Anonymkode: 34094...523

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk kommer ikke inn i mitt hus å forteller hva jeg gjør galt, enkelt å greit. Hvorfor skal det bry folk om jeg har neongrønne eller blå puter?? 

Anonymkode: abc37...bd2

Det er det jeg lurte på. Fordi noen har opplevd det. :hakeslepp:

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei fortalte meg at når hun får besøk i sitt hus, så kommer en venninne og kritiserer henne hver dag p.g.a putevalget hennes.
Er det noe å reagere så sterkt på? Hun diskuterer det som om det nesten var tredje verdenskris, om hvorfor hun kritiserer puta og jeg svarte: Er det virkelig så farlig?

Hvis noen kom til deg og kritiserte din pute, ville du blitt så irritert eller sint da?

En veldig rar og ganske uforståelig setning. Hva mener du egentlig?

Anonymkode: 959ac...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...