AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Hadde en grusom drøm i natt, når jeg våknet var jeg ødelagt. Jeg var svett, og hadde hodepine. Jeg drømte en grusom drøm der min mor og far mishandlet min bror fysisk og psykisk. Jeg drømte at jeg kjeftet opp min far, og han dro, og jeg tok affære med min mor. Hva betyr slike drømmer? Den var veldig virkelig, da jeg aldri pleier å huske slike drømmer.. Anonymkode: 485d4...581
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Trenger ikke å bety noe vel. Var bare et mareritt. Anonymkode: de21e...b05 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å bety noe vel. Var bare et mareritt. Anonymkode: de21e...b05 Ja, men hvorfor drømte jeg akkurat dette? Anonymkode: 485d4...581
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hvorfor drømte jeg akkurat dette? Anonymkode: 485d4...581 Hvorfor ikke? Er du stresset over noe? Er du beskymret for din bror? Er du skeptisk til dine foreldre? Anonymkode: 563d5...ba5
Gjest Spiderman Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hvorfor drømte jeg akkurat dette? Anonymkode: 485d4...581 Akkurat hvorfor er umulig for noen her å vite. Hvorfor er det viktig for deg å vite det uansett? Det er ikke akkurat unormalt å drømme urealistiske drømmer.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Ts her. Har en del traumer fra barndommen, og har gått til psykolog i flere år pga dette. Jeg har nok opplevd mye, men jeg har fått hjelp til å legge bak meg det meste. Er vel redd for at dette var en sann drøm.. Men det er det mest sannsynlig ikke.. Anonymkode: 485d4...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå