PrincessConsuela Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Løper en del lange distanser, men skulle jo gjerne styrket kroppen litt i tillegg. Har prøvd treningsstudio i noen måneder nå, men synes ikke det er noe særlig da det stjeler så mye tid og nå er jeg student så da vil jeg gjerne spare de utgiftene. Tenker at jeg kunne hatt et effektivt program jeg kan gjøre før eller etter løpingen i stedenfor, altså hjemmetrening. Men hvilke øvelser kan jeg kjøre for å få trent hele kroppen gjennom uken uten å måtte kjøpe inn utstyr? Noen som har et fint opplegg de vil dele?
Gjest Absolutt Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Mye fint man kan gjøre uten utstyr, for eks: - Knebøy - Utfall - Armhevinger - Burpees -Div varianter av situps Flere tips: http://www.trening.no/styrke/effektiv-trening-uten-vekter/ Også er det vel blitt en haug av utendørs treningsparker?
PrincessConsuela Skrevet 7. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2016 Er ikke så lysten på burpees da jeg bor i 2.etasje og ikke vil plage naboene med hoppingenDe andre øvelsen er jo greie, men skulle gjerne hatt et opplegg med litt variasjon, og med knebøy og utfall trenger jeg vekter om jeg ikke kjører 40+ repetisjoner. Nærmeste treningspark er desverre 20min. kjøretur unna..
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Let på Youtube. En enorm mengde treningsvideoer for enhvert behov. Anonymkode: fec19...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå