AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Hvorfor har det seg slik at kvinner som har endt opp med menn som har en stor penis ofte er særdeles fornøyd/kunne ikke tenkt seg mindre. Mens kvinner som er med mindre er fornøyd og sier ikke større er bedre, men kunne sikkert plusset på litt om mulig. Er det slik at de som har en partner med stor penis generelt er mer fornøyd og blir tilfredsstilt til en større grad enn dem med små? Anonymkode: fe10f...90f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Fordi størst er best Anonymkode: fe10f...90f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi størst er best Anonymkode: fe10f...90f Nei Anonymkode: 3b4ca...2c5
EvaLena Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Fordi den som sitter med redskapet kan å bruke den. Størrelsen har ikke noe å si, tro meg
SlemUlv Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Igjen: Mannfolk er mer opptatt av størrelse en menn.. Det finnes seff sizequeens, men de er ikke i overtall..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Jeg skulle ønske min partner hadde mindre penis. Noen ganger blir den veldig stor, slik at det gjør vondt selv om jeg også er helt tent. Det er distraherende å måtte passe på hvordan han treffer så jeg skal holde ut helt til han kommer, når jeg egentlig bare har lyst til å nyte sexen. Anonymkode: 95daa...981
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Det du skriver er ikke sant. De som er med en partner med gjennomsnittlig penis sier de er fornøyd og stopper der. Så kommer det noen menn og sier "men du kunne gjerne plusset litt på om det var mulig". Kvinner er lei av stor-penis hysteriet, og gidder ikke krangle på det lenger, for noen menn blir aldri overbevist uansett. Og noen kvinner klarer ikke å se at andre kvinner er mer enn fornøyd med en gjennomsnittlig/mindre penis fordi de foretrekker en stor selv. Anonymkode: 61faa...161
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver er ikke sant. De som er med en partner med gjennomsnittlig penis sier de er fornøyd og stopper der. Så kommer det noen menn og sier "men du kunne gjerne plusset litt på om det var mulig". Kvinner er lei av stor-penis hysteriet, og gidder ikke krangle på det lenger, for noen menn blir aldri overbevist uansett. Og noen kvinner klarer ikke å se at andre kvinner er mer enn fornøyd med en gjennomsnittlig/mindre penis fordi de foretrekker en stor selv. Anonymkode: 61faa...161 Hva anser du som stor da? Kan du angi i cm og omkrets? Anonymkode: f4b51...ec8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva anser du som stor da? Kan du angi i cm og omkrets? Anonymkode: f4b51...ec8 Noen cm. over gjennomsnittet. Anonymkode: 61faa...161
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Hva med et eget underforum for penisstørrrelse KG? Når TS presterer å ikke skrive tema i overskriften engang så blir det jo tusende ufrivillige konfrontasjon med temaet. Foreslår at menn som tenner på å nøre oppunder egne mindreverdighetskomplekser bruker søkefunksjonen og finner gamle tråder til runkinga si. Anonymkode: fb58c...c45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå