AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg fyller kvoten min hver dag. Men undres hvor mye andre spiser. Jeg tar en gulrot og en skive kålerot/knutekål hver morgen til frokosten. Har alltid med frukt på jobb eple/banan eller en liten skåk med div oppskjært, har alltid grønnsaker eller salat som tilbehør til middagen og alltid en tik kveldsmaten enten en frukt eller noe grønt. Bruker og mye tomat og paprika på brødskiven. Anonymkode: 07c1d...cc0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Har alltid eple til frokost, spiser noe frukt på jobb, og har alltid ca halve tallerken grønnsaker til middag. Spiser gjerne en gulerot etter kveldsmaten. Anonymkode: 5aeae...7d0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 I hverdagen spiser jeg en salat til lunsj, sammen med en gulrot og en skive kålrot. Halvparten av middagstallerkenen fylles med grønnsaker. Spiser som regel en frukt eller en smoothie i løpet av dagen også. Anonymkode: 6b203...05f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg er vel mer opptatt av å sette sammen måltidet så jeg får utnyttet de grønnsakene jeg spiser. For eksempel er A-vitamin fettløselig, så passer på å alltid spise gulrot med fett. Det nytter liksom ikke å knaske gulrot til en frokost baser på karbohydrater og protein. En eller ingen frukter hver dag, kanskje 200-500 gram frukt og grønt hver dag. Anonymkode: bf814...14a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Så og si ingenting. Anonymkode: 0ed6e...2e4 1
Gjest Belle âme Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Masse kvar dag. I dag har eg f.eks rundstykke med masse grønnsaker på+appelsin. Til middag skal eg ha grønnsakswok/
Radon Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Elsker frukt og grønt, knasker i meg en paprika i skrivende stund Starter som regel dagen med smoothie med bær, frukt og grønnsaker. Ellers spiser går det mye avokado og tomat på brødskiven eller epler i havregrøten - for å nevne noe. Middagen bruker som regel å bestå mest grønnsaker, spiser så og si ikke kjøtt. Knasker gjerne på gulrøtter og bananer i løpet av dagen og.
Athene Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Tenker ikke over det, men spiser "nok". Knekkebrød med avocado, granola med bær eller smoothie med linfrø og havregryn til frokost. Salat til lunsj, eller omelett med mye grønnsaker. Frukt til mellommåltid og til kvelds. Spiser ikke pasta eller poteter som tilbehør, og reduserer stadig kjøttkonsum av miljøhensyn, så blir mye grønnsaker til middag.
melatonin Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Kunne levd på frukt og grønt. Spiser generelt mye av det til måltider og snacks. Går godt over 5 om dagen.
Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 En eller to bananer i uka og tomat, agurk osv når det er taco. Thats it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå