Aamu Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg tror den heter det, en ekstra ekstra lett rømme. Den er FORFERDELIG. Flere som har smakt den? Hva synes du? Jeg pleier å bruke lettrømme forresten, om det er fra Q-meieriene eller Tine er det samme for meg. Men den der.. den var bare gruuusom. 1
Yahel Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Synes den er god jeg.. men er på slankarn, og tenker at alternativet er null rømme 😅
Aamu Skrevet 7. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Yahel skrev: Synes den er god jeg.. men er på slankarn, og tenker at alternativet er null rømme 😅 Ja, da så. Jeg har kun prøvd den i dip, og det var ja... du forstår..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Har bare hørt positivt om den jeg. Anonymkode: da8e1...0b0
Outlander Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Verste jeg har smakt. Det var mer som gresk yoghurt. Ikke i nærheten av rømme lol.
Sølvrosen Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Jeg syntes den fungerte helt fint, og smakte like godt som vanlig rømme. Prøvde på laks og i taco
Gjest Sugemerke Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Merker ingen forskjell på den og vanlig lettrømme.
Zzyzx Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Jeg synes det er stor forskjell på denne og vanlig lettrømme, men de fungerer helt greit om hverandre likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå