makkapakka Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 når bruker du å si fra til folk og når holder du kjeft?
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Jeg ber aldri folk holde kjeft. Jeg er tross alt ikke en liten unge som ikke tåler at folk sier ting jeg ikke liker.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Det har jeg aldri sagt til noen.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Det varierer etter dagsformen og hvordan personen jeg snakker med er. Noen orker jeg ikke si fra, hvis du har tendenser til å alltid bli fornærmet, og ikke er villig til å høre på andres synspunkt. Lar også mer gå om jeg er sliten en dag. Da orker jeg ikke alltid ta kampen. Det kommer også an på hva det gjelder. Anonymkode: 8f51f...bcb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 12 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Jeg ber aldri folk holde kjeft. Jeg er tross alt ikke en liten unge som ikke tåler at folk sier ting jeg ikke liker. 9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Det har jeg aldri sagt til noen. Lesekunnskapene er på topp ser jeg, det stod " når bruker du å si fra til folk og når holder du kjeft? ", altså ikke at man ber folk holde kjeft. Anonymkode: d1155...a90 3
Aamu Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Jeg sier ifra dersom jeg opplever urettferdighet, men jeg er kjempeflink til å holde kjeft Jeg burde egentlig si ifra mye mer til folk om ting som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå